アリースター誕生 Diggin' My Grave 日本語訳 レディーガガ&ブラッドリークーパー | My style*My Favorites*My Life*

My style*My Favorites*My Life*

日々のたわいもない事。子だくさん育児♥️障がい児育児、療育、リハビリなど。
0歳~中学生7人のママ。




YouTubeもやってますラブ

下差し音譜ココからどーぞ音譜下差し




Diggin' My Grave

Lady Gaga & Bradley Cooper






[Verse 1: Bradley Cooper]

You're killin' me baby with the things you do

Put me in the ground before we're through

Burnin' up this town

Spendin' everythin' I've saved

Yeah

You've been out all night

Diggin' my grave


君の行動が 俺を相当苦しめているんだ

終わってしまう前に 俺を葬り去ってくれ

この街を焼き尽くすかのように

俺が築き上げてきたもの全てを投げ打って

Yeah

君は一晩中帰らず

俺を生殺しにする








[Verse 2: Bradley Cooper & Lady Gaga]

Every little lie you tell can't keep it hid

You're just another nail on my, my coffin lid

Someone else is gettin' 

all the love you never gave

Woo

Yeah

And you've been out all night

Diggin' my grave, yeah


あらゆる小さな嘘ですら隠し通す事は不可能

君は俺の、本当の蓋を打ち付ける

君が決して与える事のなかった愛を

ほかの奴に注ぐんだろう

Woo

Yeah

そして君は一晩中帰らず

俺を生殺しにする, yeah







[Chorus: Bradley Cooper & Lady Gaga]

So keep on runnin' around

Ain't no need to hurry back

'Cause I'll be gone from here

And you'll be all dressed up in black


その通り続けてればいいさ

急いで帰る必要はない

俺はここから消え失せるんだ

そして君は喪服を身に纏う事になるさ







Six feet under baby that's where I'll be

By the time that you're done with me

All these tears I cry

Drownin' in a tidal wave

You've been out all night

Diggin' my grave


地中深くそれが俺の居場所になるだろう

君との終わりが来る頃だ

俺が泣き叫んだ涙は

とてつもない波を呼び寄せる事になる

君が一晩中帰らず

俺を生殺しにするからだ







[Chorus 2: Bradley Cooper & Lady Gaga]

So keep on runnin' around

Ain't no need to hurry back

'Cause I'll be gone from here

And you'll be all dressed up in black

Woooo


その通り続けてればいいさ

急いで帰る必要はない

俺はここから消え失せるんだ

そして君は喪服を身に纏う事になるさ







Six feet under baby that's where I'll be

By the time that you're done with me

All these tears I cry

Drownin' in a tidal wave

Yeah yeah

You've been out all night

Diggin' my grave

You've been out all night

Diggin' my grave


地中深くそれが俺の居場所になるだろう

君との終わりが来る頃だ

俺が泣き叫ぶ涙は

とてつもない波を呼び寄せる事になる

Yeah yeah

君は一晩中帰らず

俺を生殺しにする

君は一晩中帰らず

俺を生殺しにする







[Outro: Bradley Cooper & Lady Gaga]

Diggin’ my, diggin’ my, diggin’ my

Diggin’ my, diggin’ my, diggin’ my

Diggin’ my, diggin’ my, diggin’ my grave

Diggin’ my, diggin’ my, diggin’ my

Diggin’ my, diggin’ my, diggin’ my

Diggin’ my, diggin’ my, diggin’ my grave


俺の墓を、俺の墓の穴を、俺の墓の穴を掘り

俺の墓を、俺の墓の穴を、俺の墓の穴を掘り

俺の墓を、俺の墓の穴を掘り、

最悪の事態を招くんだ

俺の墓を、俺の墓の穴を、俺の墓の穴を掘り

俺の墓を、俺の墓の穴を、俺の墓の穴を掘り

俺の墓を、俺の墓の穴を掘り、

最悪の事態を招くんだ









対訳By IZU