レディーガガ Enigma 日本語訳 | My style*My Favorites*My Life*

My style*My Favorites*My Life*

日々のたわいもない事。子だくさん育児♥️障がい児育児、療育、リハビリなど。
0歳~中学生7人のママ。







YouTubeもやってます恐竜くん


下差し音譜ココからどーぞ音譜下差し

レディーガガ Enigma 日本語字幕







[Verse 1]

Open-minded, I'm so blinded

Mystery man, woman phantom

Violet light smears the atmosphere

I'm so scared, but I'm standing here




大きな心で受け入れて、とても目眩がするの

謎の男、幻の女

バイオレットの光が辺りを包む

とても怖いけど、私はここに立っているわ




[Pre-Chorus]

Is what I am seeing real, or is it just a sign?

Is it all just virtual?




現実が見えているのか、それとも兆候なのか?

全てがバーチャルな仮想?




[Chorus]

We could be lovers, even just tonight

We could be anything you want

We could be jokers, brought to the daylight

We could break all of our stigma

I'll, I'll be your enigma

I'll, I'll be your enigma

I'll, I'll be your enigma

I'll, I'll be your enigma




恋人同士になる事も可能よ、今夜だけでさえ

あなたが求めてる2人になれる

一緒におどけてもいいわ、明るみにされようが

お互いに汚名の全てを打ち破りましょう

私があなたの謎になってあげる

私があなたの謎の人になってあげる

私があなたの不可解な謎になってあげる

私があなたのエニグマになってあげるわ





[Verse 2]

Can't stop staring, I'm so naked

Wrapped in shadows, my heart races

 Give me something to believe in





とても見つめずにはいられなくて、ありのままの私

幻想に包まれて、私の鼓動は早くなる

ドラゴンの瞳が見つめ、女神が呼吸をする

信じるものを何か与えてちょうだい




[Pre-Chorus]

Is what I am seeing real, or is it just a sign?

Is it all just virtual?





現実が見えているのか、それとも兆候なのか?

全てがバーチャルな仮想?




[Chorus]

We could be lovers, even just tonight

We could be anything you want

We could be jokers, brought to the daylight

We could break all of our stigma

I'll, I'll be your enigma

I'll, I'll be your enigma

I'll, I'll be your enigma

I'll, I'll be your enigma




恋人同士になる事も可能よ、今夜だけでさえも

あなたが求めてる2人になれる

一緒におどけてもいいわ、明るみにされようが

お互いに汚名の全てを打ち破りましょう

私があなたの謎になってあげる

私があなたの謎の人になってあげる

私があなたの不可解な謎になってあげる

私があなたのエニグマになってあげるわ




[Bridge]

Did you hear what I said? (What?)

Did you hear what I said? (Yeah)

Is it all in my head?

Is it all in my head? (Ooh, yeah)

Is it all in my head?




何て言ったのか聞いてた?

(なに?)

何て言ったのか聞いてた?

私が考えているだけかしら?

私が考えているだけかしら?

私が考えているだけかしら?




[Chorus]

We could be lovers, even just tonight

We could be anything you want

We could be jokers, brought to the daylight

We could break all of our stigma

I'll, I'll be your enigma, even just tonight

I'll, I'll be your enigma, brought to the daylight

I'll, I'll be your enigma, even just tonight

I'll, I'll be your enigma, brought to the daylight, daylight




恋人同士になる事も可能よ、今夜だけでさえ

あなたが求めてる2人になれる

一緒におどけてもいいわ、明るみにされようが

お互いに汚名の全てを打ち破りましょう

私があなたの謎になってあげる、今夜だけでさえも

私があなたの謎の人になってあげる、

明るみにされようが

私があなたの不可解な謎になってあげる、

今夜だけでさえ

私があなたのエニグマになってあげる、

明るみにされようとも




対訳By IZU