夏休み Summer vacation!! | IORI handmade 旅と絵

IORI handmade 旅と絵

美大院卒→フィレンツェ留学→世界一周→結婚→出産→子育て 旅の絵を描いています。InstagramとYou TubeチャンネルもIORI handmadeです。
女1人で世界一周をして50ヵ国以上周りました。今は家族でバックパッカー。

I wanna get a license of scuba diving. I've hoped so since a long long time ago. I admired a divider when I watched Nanatsu no umi no Ticho (Japanese animation) and I admired a divider when I watched Free Willy too. So busy.
 
 
Actually I had a chance to dive when I was in Dahab, Egypt but it was December... yeah... even Africa was cold at that time, I learned that.
 
So in this Summer I wanna get it if my migraine get better...  Anyway my partner and I went to the sea for vacation.

 
セブでやったウェイクボードもヨルダンで浮いた死海もどれも湖だったという…。今更知った事実。

今回は海に行ってきました。
 
度付きゴーグルの見え方が半端なく美しく、海入ってない時もずっとつけてウロウロしてました。


くらげー。
 
 
やっぱり泳ぐのは楽しい。この後台風12号到来。

 
最近食べた物たち。

清盛塚。

 大仏。

コメダのシロノワールがかき氷になりました!

We weto to see fireworks today!! Japanese firework is the most beautiful I think.

We were waiting for beginning at the same place for more 2 hours under the sun because of nice view.
 
 
みんな「た〜まや〜」って言ってた笑。引っ越してくる前から花火大会行きたいと行っていた。ハードだったけど、見れて本当に感動しました。やっぱり日本の花火は世界一!!