(English follows Japanese)

昨日、オンライン英会話のレッスン中に先生からオンライン性格テストってやったことある?と聞かれ、ないと応えたら、こちらのサイトを教えてくださって、私も試してみたんです。

そしたら、なんと先生と私は同じカテゴリーでした。

話してみたら、生まれも育ちも国も違うのに、似たような環境だったということもわかり

このテストは信じられるかもなんて思ってます。

またしばらくしてやってみると違うのかなぁ。

Yesterday, during my online English conversation lesson, the teacher asked me if I had ever taken an online personality test. When I said I hadn't, she recommended a site and I decided to give it a try.

To my surprise, the teacher and I ended up in the same category.

As we talked, we realized that despite being born and raised in different countries, we had similar environments growing up.

This made me think that this test might actually be credible.

I wonder if the results would be different if I took it again after some time.




via 英語を使ってみるBasho
Your own website,
Ameba Ownd