また東野圭吾を読みました。

「なれのはて」でかなりどっぷりと加藤シゲアキの世界を楽しんだので

東野さんのミステリーで少し身体の力を緩めるクールダウンしました。

「マスカレード・イブ」 軽快で、圭吾さんの世界は、これはこれで、とってもいいですね〜

いい日曜日になりました。

さて次は誰のどの作品を読もうかなぁ


I read another book by Keigo Higashino.

After immersing myself deeply in Shigeaki Kato's world with "Narenohate," I decided to cool down with one of Higashino's mysteries.

"Masquerade Eve" was light and refreshing, and Higashino's world has its own unique charm.

It made for a lovely Sunday.

Now, I wonder whose work I should read next.




via 英語を使ってみるBasho
Your own website,
Ameba Ownd