I got English lesson today.
also today,I couldn't speek English speach...
BUT,I lent one DSsoft my friend.
This nane is 英語漬け!!
this is my stongest partner!
---------
今日英会話あったんだけど、今日もあんまりスピーチできなかった

でも、友達にニンテンドーDSのソフト借りたのだ
そのなも…
英語漬け

これは俺の最強のパートナーだね
also today,I couldn't speek English speach...
BUT,I lent one DSsoft my friend.
This nane is 英語漬け!!
this is my stongest partner!
---------
今日英会話あったんだけど、今日もあんまりスピーチできなかった


でも、友達にニンテンドーDSのソフト借りたのだ

そのなも…
英語漬け


これは俺の最強のパートナーだね
