I got English lesson today.

also today,I couldn't speek English speach...


BUT,I lent one DSsoft my friend.


This nane is 英語漬け!!


this is my stongest partner!


---------

今日英会話あったんだけど、今日もあんまりスピーチできなかったショック!ショック!

でも、友達にニンテンドーDSのソフト借りたのだにひひ


そのなも…





英語漬け!!!!




これは俺の最強のパートナーだねドキドキ