しらんがな | Reiオフィシャルブログ「Rei's Rainy Monday」Powered by Ameba

/// IN 日本語/English ///

 


Hi Everyone hows it going.

 

So I turned 28 on the 5th of Feb, and it's bizarre that I've been living in Tokyo for abt 10 years now and still don't identify it as my home. Although I don't feel as though NY or Osaka is my home either and it's a funny feeling but it is always like I'm lost in the open sea waiting for the heli to find me floating there. Just passing by to send love to all those of you having a tough day or year or moment, don't have to be strong everyday. Just once in a while, just enough to feed ourselves. No need to work too hard cuz health (mentally/physically) you cannot buy off of a shelf at the pharmacy.

 

Love, Rei

 

PS dis my best photo of 2020

 

-------------------------

 

みなさん、元気すか。

私はというと、先日28歳になりました。

 

 

当日はお昼にお寿司を食べました。夕暮れの表参道の道端でどうしようもなく惨めな気持ちになって泣きました。でもそれも今の私らしくて、悪くないなと思います。ちゃんと悔しんで、ちまちました事で悲しんで、やる気に行いが追いつかない感じ。理想と帳尻、あわせたいもどかしさをいつまでも持っていたいなと思うわけです。

 

 

東京に来て10年になりましたが、ここはやはり仮住まいの場所です。だからといって関西やNYも故郷とは思いません。船に置き去りにされ、いつまでもだだっぴろい海で漂流している小さなブイの気分です。ヘリにみつかったところで生き物でもないわけで、助けてももらえません。だけど自分の人生が自分の手の中にあるというのは、大人の証ですね。

 

 

今日が最悪だった君にウィンクを贈ります。がんばった分だけお金はもらえなくても、がんばった分だけ気持ちがイイよ。

 

Rei feat. ことよろちゃん より

 

 

PS 熟考して27のベストフォトを選びました。