{FB85F753-98FB-4B31-9AC9-378AFAB720D2}
(わっさわっさの葉大根!収穫後、調理前まで水につけておきました♪) 
Don't get me wrong! (LOL...)
(夫の名誉のために...(笑)) 
誤解しないでくださいにひひ

My husband wasn't fat or chubby...
夫は、太っていたわけでも ぽっちゃりしていたわけでもありません。

He wanted to lose some weight because he had to take a physical fitness test for his job. 
夫は(職業柄) 体力テスト(PFT)を受ける必要があったので、体重を落としておきたかったのです。

Usually he has to take the PFT every 6 months and he never be failed with it. 
通常、夫は半年に一度のPFT(体力テスト)を受けなくてはいけません。
そして、これまでに一度も失格になったことはないのです。

This time he was aiming to get the score over 90 points so he doesn't have to take any test another a year. 
今回、夫はスコアを90ポイント以上取り、1年間PFTが免除になることを目指しておりました。

And then,.. BOOM! he did it ニコニコ
そして...大成功!

He got a high score!
高得点を取りました。

According to him, he can run faster with lighter weight. 
夫によると、体重が軽い方が早く走れるそうです。

That's why he had been eating clean foods for two years. He never had his favorite tortilla chips (with dips) neither... 
そのため、夫は二カ月の間 身体に良い食事を取り、大好きなトルティーヤチップス(+ディップ)も食べず...(笑)。

I'm proud of him! 
やったね、マルガリータ(<---丸刈りの夫:仮名) ! 

Actually he lost over 10kg... I'm so surprised. 
夫、実は10kg以上も減量をしました。...びっくり。

Now that he passed the test, he's going to gein his muscle with wom weight lifting. 
もうテストにも受かったし、この後はウェイトリフティングで筋肉をつけるそうです。

He is building a mini gym in the basement. I'm excited. I think I'm going to try some deadlift, a little べーっだ!
現在、地下室ミニジム化計画が進行中です。私もちょっとだけデッドリフトしようかななんて....(笑)。
{FA883FC4-34B9-483E-A350-082F4793088D}
(ミトンで遊ぶパジャマ姿の次女汗)