Porsche 991.2 GT3 RS MR(マンタイ・レーシング仕様)
マンタイ・レーシング主催の走行会での映像と思われるが、他の走行車両が殆どおらず、コースはベストコンディション。助手席にはオーナー。
このGT3 RS MRは、高速コーナーの安定性がピカイチで気持ち良い。
相変わらず、エエ音を奏でています。
@mgcharoudin
1) thank you https://www.instagram.com/spxgar/ for the unforgettable experience
2) this was filmed during Manthey-Racing track day, so overtaking on the right is allowed.
3) Please read the video description
1) https://www.instagram.com/spxgar/ 忘れられない経験をありがとう。
2) この映像はマンタイ・レーシングのトラックデイに撮影されたため、右側からの追い越しが許可されています。
3) 動画の説明をお読みください。
1) thank you https://www.instagram.com/spxgar/ for the unforgettable experience
2) this was filmed during Manthey-Racing track day, so overtaking on the right is allowed.
3) Please read the video description
1) https://www.instagram.com/spxgar/ 忘れられない経験をありがとう。
2) この映像はマンタイ・レーシングのトラックデイに撮影されたため、右側からの追い越しが許可されています。
3) 動画の説明をお読みください。
@JC7119
Idk what's more beautiful, the cinematography at the beginning, the car, the sound of the engine screaming to 9k, or the lap. I am so happy you got to take this lap and got to drive your dream.
冒頭のカメラワーク、車、9,000rpmに達するエンジン音、ラップ、どれがより美しいのかわからない。 あなたがこのラップを走れたこと、そしてあなたの夢をドライブできたことをとても嬉しく思います。
Idk what's more beautiful, the cinematography at the beginning, the car, the sound of the engine screaming to 9k, or the lap. I am so happy you got to take this lap and got to drive your dream.
冒頭のカメラワーク、車、9,000rpmに達するエンジン音、ラップ、どれがより美しいのかわからない。 あなたがこのラップを走れたこと、そしてあなたの夢をドライブできたことをとても嬉しく思います。
@TheJuliousness
Engineering masterpiece. Not even one second when the car is unstable, no tire squeals. Not one moment when you think you're losing a bit of control. Has a lot to do with Misha's driving of course, but the way the car behaves is second to none.
エンジニアリングの傑作。クルマが不安定になる瞬間は一瞬たりともない。コントロールが効かなくなると思う瞬間が一瞬たりともない。もちろんミーシャのドライビングも大いに関係しているが、クルマの挙動は他の追随を許さない。
Engineering masterpiece. Not even one second when the car is unstable, no tire squeals. Not one moment when you think you're losing a bit of control. Has a lot to do with Misha's driving of course, but the way the car behaves is second to none.
エンジニアリングの傑作。クルマが不安定になる瞬間は一瞬たりともない。コントロールが効かなくなると思う瞬間が一瞬たりともない。もちろんミーシャのドライビングも大いに関係しているが、クルマの挙動は他の追随を許さない。
@msabbagh4518
Misha, maybe in the off season you can give us a video of your thoughts on the top 5 cars you drove this year and how they compare to some of your favorites, or something along those lines. This channel is unique in the sense that you are a good and knowledgeable driver who drives several cars in different stages of modifications on the same track, regularly. This could be a yearly summary video, and over time you can keep comparing driving experiences. There are many youtubers and journalists that compare stock cars to each other, on the road or on track, but very few who go after the real motorsports experience of comparing several different generations of cars to each other, especially when the owners have been developing those chassis over several years and iterations.
Just a thought.
ミーシャ、シーズンオフになったら、今年乗ったクルマのトップ5と、お気に入りのクルマとの比較とか、そういうのを動画で紹介してくれないかな。このチャンネルは、あなたが定期的に同じサーキットで異なる改造段階のマシンを何台も走らせている、優秀で知識豊富なドライバーであるという意味でユニークです。これは1年ごとのまとめビデオになるかもしれないし、時間が経てばドライビング体験を比較し続けることができる。一般道やサーキットでノーマルカー同士を比較するユーチューバーやジャーナリストはたくさんいるが、何世代もの異なるクルマ同士を比較するという本物のモータースポーツ体験を追求する人はほとんどいない。
ちょっと考えてみた。
Misha, maybe in the off season you can give us a video of your thoughts on the top 5 cars you drove this year and how they compare to some of your favorites, or something along those lines. This channel is unique in the sense that you are a good and knowledgeable driver who drives several cars in different stages of modifications on the same track, regularly. This could be a yearly summary video, and over time you can keep comparing driving experiences. There are many youtubers and journalists that compare stock cars to each other, on the road or on track, but very few who go after the real motorsports experience of comparing several different generations of cars to each other, especially when the owners have been developing those chassis over several years and iterations.
Just a thought.
ミーシャ、シーズンオフになったら、今年乗ったクルマのトップ5と、お気に入りのクルマとの比較とか、そういうのを動画で紹介してくれないかな。このチャンネルは、あなたが定期的に同じサーキットで異なる改造段階のマシンを何台も走らせている、優秀で知識豊富なドライバーであるという意味でユニークです。これは1年ごとのまとめビデオになるかもしれないし、時間が経てばドライビング体験を比較し続けることができる。一般道やサーキットでノーマルカー同士を比較するユーチューバーやジャーナリストはたくさんいるが、何世代もの異なるクルマ同士を比較するという本物のモータースポーツ体験を追求する人はほとんどいない。
ちょっと考えてみた。
Misha Charoudin
ロシア生まれ、オランダ育ち、ニュルブルク(環状)在住。 2006 年からデジタル コンテンツ マーケティングに焦点を当てて自動車業界で活躍。
ミーシャ:Misha(キリル文字Миша) - ロシア人の男性名ミハイル (Михаил) の愛称。
2022/10/26 NÜRBURGRING
通常、編集されたサムネイルと叫び声のようなビデオタイトルがある。ビデオの最初の15秒はアクションの多いプレビューで始まり、その後、私が車やオーナーについて、そして私の考えを話しながら車の周りをウォークアラウンドする。今回も同じように、イントロから挿入までを撮影した。しかし、エイドリアンが完璧なコンディションで撮ったイントロと、それに続くクリーンラップを見た後では、「ウォークアラウンドやトーク」を追加しても、ビデオに何の足しにもならないと気づいた。正直に言うと、GT3 RS MR は私のチャンネルでラップレコード自体も含めて何百回も紹介されています。今は、シンプルな動きの詩の時間だ。私と同じように楽しんでほしい。
My BEST DRIVE Ever: Porsche GT3 RS MR / Nürburgring
https://www.youtube.com/watch?v=XL_88LYwDOA