






モンスターエナジープレゼンツ、GRスープラ製作ストーリーの映像。
それにしても、エンジンの搭載位置が低いっす(笑)
お台場での火事は、排気にオイルが混ざって、タービン&ウエストゲート辺りで点火?
背中にZESTINOと入っているが、「2019東京オートサロンにてZeknovaタイヤは斎藤太吾選手とスポンサー契約を致しました。」とあり、ゼコノバとゼスティノとバリノの違いが良くわからない、今日この頃であった(笑)
ロゴのサイズ的に、GRがメインのような雰囲気を醸し出すレーシングスーツの背中。
The New GR Supra is beautifully engineered by TOYOTA GAZOO Racing as a global model in GR series. It is the 5th model since the Supra story started in 1978, reprising famed Supra nameplate after a 17 year absence. Under the hood, Daigo’s new GR Supra, a 3.3 Litter inline six refines responsiveness with 800 hp. Around the chassis, HKS Daigo’s signature parts DS spec. He as a drift head loves a valve part from the engine through the hood called West Gate. It will be his best record to build up the machine within 42 days.
08:30~ 電話:斎藤太吾さん 詳しいお話、コルベットを超える↓
スープラのポテンシャルは、相当高いらしい。
A collaboration between Toyota Japan, HKS, Fat Five Racing, Monster Energy & Wanli Tires this is Daigo Saito's 2JZ-swapped A90 Supra on the dyno at HKS HQ in Japan
Daigo Saito Builds World's First Drift Toyota GR Supra
https://www.youtube.com/watch?v=AoSCr7Fok6U
【新作】第13回V-OPTライブ! A90スープラ登場! お台場やばかったスペシャル
https://www.youtube.com/watch?v=j2Y1bRIZwJw
Daigo Saito's 2JZ-Swapped A90 Supra
https://www.youtube.com/watch?v=Z6qx8l9GUZI