マルティニカラーのGT3RS
PDK仕様
カーボンセラミックブレーキ
スポーツエキゾースト
バイキセノンヘッドライト
500馬力 4.0Lフラット6
PDK:スポーツモード
スポーツエキゾースト:スポーツモード
の設定で走行
03:00~ 9000ドルのカーボンセラミックブレーキはグッド
ハンドリングは、とてもシャープでパーフェクト
カーボンバケットシートは、意外と快適で良い
フォールドも良い
08:53~ 良い音
この車は、速い(笑)
ダイレクトなフィーリングのNAエンジンは、運転が楽しそうです。
はじめにベルトのCMが、55秒ほど入ってます。
気になる人は飛ばしましょう。
Anson Belt & Buckle is offering a great deal! 3 Buckles and 2 straps for $100! That's 6 belt combinations for $100! Take a look now!
http://www.ansonbelt.com
The Porsche GT3 RS is, for many, the ultimate 911. With a 4.0L naturally aspirated flat-six making five hundred horsepower and a downforce package which makes men weak in the knees, this is the most aggressive that a modern 911 gets. But, as Matt demonstrates, it's so good that it has virtually zero learning curve.
Porsche 991 GT3 RS - One Take
https://www.youtube.com/watch?v=aUX9JBFJ2lM