内田正人さんの


 

ご冥福をお祈りします ショボーン、、

 

 


 

Only you

君だけだよ


can do make

all this world seem right

この世界が素晴らしいって

思わせてくれるのは


Only you

君だけが


can do make

the darkness bright

この暗闇を

明るく照らしてくれている気がして


Only you and you alone

can thrill me like you do

君だけが

こんなにも僕をドキドキさせてくれる


And, fill my heart with love

for only you

だから僕の心を

君の愛で満たしてくれない?


O, Only you

can make all this change in me

僕を変えてくれるのは

き、君だけかもしれない


For it’s true

you are my destiny

これを運命って言うんかな?


When you hold my hand,

I understand the magic that you do

君が僕の手を握った瞬間

僕は魔法にでもかけられた気分になる


You’re my dream come true, 

my one and only you

僕の夢を叶えてくれるのは

君しかいない気がするんだ