Your song    Elton John sings ”Goodbye yellow brick road”

Where are you gonna come down? when are you going to land

(あんたたちどこに降下しようとしているの?いつ安住の土地を見つけそこに上陸できるんだろう。)

 

 I should have stayed on the farm, I should have listened to my old man.
(僕はこんな世界に入り込むことなしに、爺さんの言うことを聞いて、ずっと農場にとどまるべきだったのかもしれない。)
 

You know you can't hold me forever . I didn't sign up with you. 

(わかっているだろう。僕はこのままあんたたちの支配下にいるわけにはいかないんだ。別に何の契約もしてないんだからね。)

 

I'm not a person for your friends to open .This boy's too young to be singing the blues.
(僕はブルースを歌うには若すぎたのかもしれない。)
 

So goodbye yellow brick road where the dogs of society howl. You can't plant me in your penthouse. I'm going back to my plough.

(だから、今日をもって犬の遠吠で溢れるこの黄色のレンガ道ともお別れさ。再び、鋤を操る農耕生活に戻るんだ。)

 

How many times have I been comforted by this melody and this lyrics of Elton John.

(僕は、エルトンが歌うこのメロディーと歌詞に何回慰められて来たのだろう)

 

最後に、エルトンジョンが歌うユアーソングもご覧になりたい方は、本動画の左上Your song の部分をクリックしてください。

           Goodbye Yellow Brick Road