最近ライブでやり始めた新曲Voiceの歌詞なり




【Voice】

作詞 作曲/染谷西郷



Tonight I prayed to a falling star

To help you find love

As weak as I am I will pray with all my might

That you have one more mm. of joy and happiness

That you have one more second without tears

(日本語訳/
今夜星に願いを託しました。無力な僕だけど全力で祈りました。たった1mmでも君が今より幸せになりますように。そしてたった一秒でも君の涙が晴れますようにと)



みんなそう 永遠じゃない命抱いて 泣きながら産まれた
There shouldn't have been a difference in us

Sing a song 君の声を聞かせて こんなつまらぬ雨に負けないで 君を否定する言葉なんかじゃなく 今は僕の一言を信じて



You can do. don't you give up on your self



この狂った世界で誰かを想って 生きていくのは胸が痛くて でも




Tonight I prayed to a falling star

To help you find love

As weak as I am I will pray with all my might

That you have one more mm. of joy and happiness

That you have one more second without tears



ラララ


Not alone 名も無き言葉なんかにもう明日を捨てたりしないで sing a song 目の前の僕を信じて oh no no

聞かせて君の心 聞かせて君の声を
聞かせて君の涙 君の全部

Let me hear your voice




この悲しい世界であなたを抱きしめ生きていくほど 胸が痛くて でも



Tonight I prayed to a falling star

To help you find love

As weak as I am I will pray with all my might

That you have one more mm. of joy and happiness

That you have one more second without tears



ラララ


祈りと痛みの境界線で明けない夜に今を描く
僕を笑わせたいのなら ただ君が幸せでいればいい

you make me happy. it's just the truth
oh oh oh



僕の全てを君に
君の心一欠片give me
君の幸せ祈り囁き
全部君のものだよ my voice