高須番長 書道ブログ 漢字リクエスト

「紫陽花や 命再び 水中花」を書く♡

リクエスターさまは、「肩書きなしの

クールダンディーさん」です。

美しい俳句ですね♡

綺麗!躍動感♡すごっびっくりマーク

番長の書道は 枯れない紫陽花♡


しっかし、なんでこんなキレイに

筆で書けるかなぁ〜〜

ばんちょうって、

もしかして宇宙人??👽


歌が出来そう

作曲しよかな🥰ラブラブルンルン


わたしは、白い紫陽花

「アナベル」が好き❤️

ピンクの紫陽花は、

「ダンスパーティー」が好き❤️





番長さまの美しい書道と

美しい俳句に吸い寄せられて

 お稽古しました(^.^)


ちょっと、出足は泣きが入りましたが

Switch on!

くじけずに頑張りましたおねがいルンルン


合格💮しました🎉


リクエスターさまは

肩書きなしの

クールダンディーさん。


気絶するほど美しい〜絶望

せっかく見に行って気絶はてなマーク


竹内まりや 「時空の旅人」英語版


歌詞


I've seen you somewhere

Such a long long time ago

But I don't know when

Your beautiful face and hair

That I think I really touched some time

It's all so familiar


You don't have to say

Nothing, nothing to explain

I feel the same sweetness just like before

You may have been my true love

God only knows where we came from


Everything on Earth

Can be reincarnated

So are we, over and over

Even if I'm killed

There's no need to be afraid in tears

Listen to me


You don't have to cry

Nothing, nothing to regret

I know we'll reunite beyond time

The future is always waiting for the two of us

Eternally...

So please oh please, kiss me again


We were made to be Time Strangers

Movin' on across the universe


You don't have to cry

Nothing, nothing to regret

I know we'll reunite beyond time

The future is always waiting for the two of us

Eternally...

So please oh please, kiss me again


Oh come closer

So please oh please, kiss me again







​いつも、あたたかい“いいね”
ありがとうございます。

ご訪問、ありがとうございました😊

サムネイル


カバー画像は、𝓡𝑎𝑟𝑎𓏲𓎨*̩̩͙さんより

お借りしています。



by mokomama


​ブルー紫陽花