Strange world pink dream light district(2)

NEXT BACK 

「夕暮れの喧騒も遠のきて、我に返りしひたすらの花」

貴方は間もなくやってくるだろう。でも私の心は少しも落ち着かない

 

“The hustle and bustle of dusk recedes, and the 

 beautiful woman serving come back to their senses.”

You will be coming soon.But my heart doesn't calm down

 at all

 

あの花のようにやがて落ちて、風に舞うことのないようにーーー

せめて肩にかかりて、共に歩み行くことを願うばかり。

 

Don't let it fall and dance in the wind like that flower...

I just hope that we can at least carry it on your  shoulder and

 walk together.

「春の夕べにしばしの逢瀬 つま先に裾の絡み」

“A time of brief encounters on a spring evening

I try to look calm but tangled hem at toe

忘れじの言の葉 (安次嶺希和子) /ダズビー COVER

 

「気が付くと私は下ばかり見ている。上を向くの怖いわけでもない

でも、足元ばかり見ている。貴方の顔少し見ては胸元ばかり見つめ居

る。貴方の胸元が私の居場所。私の指定席どうかいつまでも変わらず

にいて欲しい」

When I noticed, I was always looking down.

I'm not afraid to look up、But I'm only looking at my feet.

I look at your face for a moment, then stare at your chest.

Your chest is my place.That’s my reserved seat. I hope it 

stays  forever.”