MARIE ANTOINETTE  ※英文&和訳 | 竜花のKAT-TUN歌詞ブログ

竜花のKAT-TUN歌詞ブログ

KAT-TUNの歌詞ばかりです^^



Work hard and for me



※私の為にしっかり働きなさい

When you're tired You're starved



疲れてる時も 飢えている時も

You're cold You're hot



寒い時も 暑い時も

Do your best and work every day



毎日必死で働くのよ

You should be happy



貴方は幸せなのよ

Working for someone that you love



愛する私の為に働けるのだから

Even if you're troubled,my humger is the problem



もしトラブルが起こっても私にとってはお腹が減った事の方が問題なの





Give the one that's sweeter than any bread. The cakes,the cookies, and then...more



パンよりも甘いものをちょうだい ケーキ、クッキーそれから…色々だから…



Repeat



※繰り返し



※※I want to eat something melting sweet



※※溶けるほど甘いものが食べたいわ

However,I want to eat the spicy one.



でも辛いものも食べたい

I want to drink delicious tea.



美味しいお茶も飲みたい

Of course,I want the dress.Lovely dress and slinky dres
s.It must fit me so good

もちろんドレスも欲しいわ 可愛いドレス、セクシーなドレス 着心地のいいものをね




Then after the dress a jewel



ドレスの次は宝石ね

Oh delicate, be careful



どれも繊細だから気をつけてね

Give it to me, make it for me



私の為に作って

Match it to my feelings.



私の気分に合わせて

ohhhhhhh It's worthlings.



毎日同じではつまらないわ



Raise the tax if there is no maney



お金がなければ税金を上げればいいわ

Problem? Nononono,,,all right No Problem



何か問題ある?全然大丈夫、問題ないわ



Repeat



※繰り返し



※※※Both the reasons and the rules are meaningless to me



ルールも決まりも私には意味はない

Don't you think my happiness should always come first?



私の幸せが一番だと思わない?

Of course they for give me



勿論彼らも分かってる

Because they think of me highly



私の事が大切だから

aaaaaaaa limit? What do you say? What do you mean?



限界なの?何いってるの?どういう意味?

Do you say that you cannot,do your best for me?



私の為に働けないっていうの?

Way Way Way Way? Way is it?



どうして?どうして?どうして?

You are no use to me, if you don't work.



働けないなら用はないわ

I'll kill you. Good-bye



殺すだけよ さようなら



Are there no useful People?



役に立つ人はいないの?

Make me happy. I dislike boredom.



私を幸せにしなさい 私は退屈は嫌いなの

Why do they not hear my order?



私の言う事が聞けないの?

don't you agree?



どうなの?

I am angry. shut up....shut up....



腹が立つわね…黙りなさい…黙りなさい…

shut uuuuuuppppppppp....



黙れ!



※※Repeat



※※繰り返し



※※※Repeat



※※※繰り返し