〈道志#2〉ただ寝てただけで壊れるコット[24-11] | 三味線キャンパー昌次郎のブログ

三味線キャンパー昌次郎のブログ

自分という小さなバックパックにめいっぱい荷物をつめ込んで、見たことの景色を求めて冒険に出かけます!!

空に手の届く山頂?
月明かりに照らされた深い森の中?
汗が滴り落ちる舞台の上?

キャンプ・津軽三味線・SUP…チャレンジを続ける昌次郎の密かな記録です。


"道志の森"でキャンプしてます笑い


戦闘飯盒の下にラップをした卵を置いて温めてみます。


おーっ卵焼きになったーニコニコ


炊飯しながらレトルトカレーを温めて、卵焼き作ることに成功しました〜ニヤリ


辺りはすっかり暗くなり、


灯りが池に反射しています。


翌朝4時、夜明け前


昨日食べ忘れた餃子を食べて撤収します。


実はコットの足が折れました、半年前に買ったばっかなのに…汗


ただ寝てただけだよ、そんなんあるぅ〜笑い泣きアァ〜

 

【〈Doshi #2〉My cot was broken in spit of I was just sleeping.[24-11]】


I'm camping at "Doshi-no-mori camping site".

I'll try to warm the egg on the under part of my military mess tin.

I went well!

I could do on same time to cook rice, warm retort curry and made a baked egg.

It got dark around.

The light is reflecting at the front pond.

After I eat dumpling I forgot to eat yesterday, and then I'll tidy up my tent and go home.

Actually my cot's foot was broken last night.

It only took a half year since I bought it, so no way!!