〈合鴨#5〉戦闘飯盒は水切りもできちゃうんです![24-9] | 三味線キャンパー昌次郎のブログ

三味線キャンパー昌次郎のブログ

自分という小さなバックパックにめいっぱい荷物をつめ込んで、見たことの景色を求めて冒険に出かけます!!

空に手の届く山頂?
月明かりに照らされた深い森の中?
汗が滴り落ちる舞台の上?

キャンプ・津軽三味線・SUP…チャレンジを続ける昌次郎の密かな記録です。


合鴨沼2日目


お昼はソーメンを茹でました。


戦闘飯盒のスリットで水切りができることを知りました、ほんとにすごい万能クッカーです!グッド!


今日は夏日なのでちょうど良いです恋の矢


何やらくちばしが尖ったやつが近くを飛んでます、こわっ、刺さないよねっ?アセアセ


サギ?


2組ほどテントが見えます、今晩は完ソロじゃなくすみそうですにやり


2日目の夜が近づいてきました。


今日の夕飯は卵焼きカレー、


枝豆を食べながらビールを飲んでいます。


今日も船舶灯がいい働きをしていますキラキラ


今晩は他にもキャンパーがいるので、安心して過ごせます爆笑


つづく

 

​【〈Aigamo #5〉Combat mess tin can drain water off, too![24-9]】


The second day at Aigamo pond.

I made somen noodle.

The slit of combat mess tin can also drain water off, that’s really wonderful cooker!

Today is temperature like summer, so it's fit well.

The bug who has a mouth like needle is flying around me!

I'm scared, please don't sting me!

Heron?

I saw two tents, so I won't be solo tonight.

It's getting the second night soon.

My dinner is curry and baked egg.

I'm drinking beer, eating green soybeans.

My oil lantern for ship is good atmosphere today, too.

There's some other camper here tonight, so I'm relief.

To be contined.