〈新戸#3〉ヤブカンゾウチャーハン[22-4] | 三味線キャンパー昌次郎のブログ

三味線キャンパー昌次郎のブログ

自分という小さなバックパックにめいっぱい荷物をつめ込んで、見たことの景色を求めて冒険に出かけます!!

空に手の届く山頂?
月明かりに照らされた深い森の中?
汗が滴り落ちる舞台の上?

キャンプ・津軽三味線・SUP…チャレンジを続ける昌次郎の密かな記録です。


新戸キャンプ場で朝を迎えました。


明け方に少し雨が降ったので、急いで外に出ている道具をしまいましたダッシュ


またヤブカンゾウを使って朝食を作ります笑い


中華鍋で野菜を炒めて〜


ヤブカンゾウチャーハンですキラキラ


ここで日が差してきました太陽


いい感じに汚れたケトルでお湯を沸かし、


コーヒーを飲みながら、テントが乾くのを待ちますコーヒー


今回はヤブカンゾウづくしでしたが、次はもっと違う野草をゲットしたいなぁ〜ニコニコ


Yabukanzo fried rice.[22-4]】


Morning came on Shindo-camping place.

It rained a little before rising the sun,so I put away my camping gears which was putting outside in a hurry.ダッシュ

I'll make a breakfast,using Yabukanzo again.笑い

I fry vegetables on the wok.

It made Yabukanzo-fried rice.キラキラ

Then the sun is coming out.太陽

I'll boil water in a nice dirty kettle.

I waited to be dry my tent,drinking a coffee.コーヒー

It were only Yabukanzo dishes this time,but I want to eat also the other wild grass next time.ニコニコ