Lovefool / The Cardigans 歌詞対訳  | StayGold. ~いつまでも金ピカのままで~



Lovefool / The Cardigans  歌詞和訳

Dear, I fear we're facing a problem
You love me no longer, I know
And maybe there is nothing
That I can do to make you do

ねぇ 私たち問題を抱えているみたい
あなたはもう私を愛してないって 分かってるの
いまさら私が何をしたって 
もう一度愛してもらうことはできないのね


Mama tells me I shouldn't bother
That I ought just stick to another man
A man that surely deserves me
but I think you do 

ママは気にするなって言うの
別れて他の男を見つけなさいって
私に相応しい男がきっと見つかるってね
でも、それはあなたなの!


So I cry, and I pray, and I beg

だから私は、涙とともに乞い願うわ


Love me, love me say that you love me
Fool me, fool me go on and fool me
Love me, love me  pretend that you love me
Leave me, leave me just say that you need me

わたしを愛して お願い 愛してるって言ってよ
わたしを騙して お願い ずっと嘘でいいから
わたしを愛して お願い 愛してるふりでいいから
ほっといて お願い それでやっぱり必要だって言ってよ

 

So I cry, and I beg for you to
Love me, love me say that you love me
Leave me, leave me just say that you need me
I can't care about anything but you

だから私は泣きながら あなたに乞うの
わたしを愛して お願い 愛してるって言ってよ
ほっといて お願い それでやっぱり必要だって言ってよ
わたしはあなたのことしか考えてないの


Lately I have desperately pondered
Spent my nights awake and I wonder
What I could have done in another way
To make you stay

この頃必死に考え込んじゃうの
眠れずずっと考えてみたわ
あなたを引き留めるには
他に何ができたんだろうってね


Reason will not lead to solution
I will end up lost in confusion
I don't care if you really care
As long as you don't go

理由が分かっても答えにはならないし
結局自分を見失って取り乱すだけ
大事にしてくれるかなんてもうどうでもいいの
一緒にいてくれるのなら


So I cry, and I pray, and I beg

だから私は、涙とともに乞い願うわ



Love me, love me say that you love me
Fool me, fool me go on and fool me
Love me, love me  pretend that you love me
Leave me, leave me just say that you need me

わたしを愛して お願い 愛してるって言ってよ
わたしを騙して お願い ずっと嘘でいいから
わたしを愛して お願い 愛してるふりでいいから
ほっといて お願い それでやっぱり必要だって言ってよ

 

So I cry, and I beg for you to
Love me, love me say that you love me
Leave me, leave me just say that you need me
I can't care about anything but you

だから私は泣きながら あなたに乞うの
わたしを愛して お願い 愛してるって言ってよ
ほっといて お願い それでやっぱり必要だって言ってよ
わたしはあなたのことしか考えてないの

 


Love me, love me say that you love me
Fool me, fool me go on and fool me
Love me, love me  pretend that you love me
I can't care about anything but you

わたしを愛して お願い 愛してるって言ってよ
わたしを騙して お願い ずっと嘘でいいから
わたしを愛して お願い 愛してるふりでいいから
わたしはあなたのことしか考えてないの