遅くなっちゃいましたが、3/27はミウラアイムさん5周年記念ライブ@池袋Black Hole、

一緒に楽しんでくれたみんなありがとうございました!

It's a little late, but 3/27 was Miura Ayme's 5th anniversary live @ Ikebukuro Black Hole!
Thank you to everyone who enjoyed the show with us!



みんな思い思いに笑顔で楽しんでくれていて、私も最高な時間を過ごせました。

サイリウムいっぱいのフロアも素敵だったね!

Everyone was enjoying themselves with smiles on their faces and I had a great time too.
And the psyllium-filled floor was wonderful!







19周年イヤーを駆け抜けている真っ最中だから思うんだけど、

私達アーティストって沢山の人の力を借りて、沢山の人の応援から力を貰って活動しているから、

何周年おめでとうってお祝いしてもらうのは本当に嬉しいけどそれ以上に、

ここまで一緒に走ってきてくれてみんなありがとう、これからもよろしくねって、溢れる感謝と愛を届けたくて周年祭を開いているんだよね。

As we are in the midst of our 19th anniversary year, I think that we artists are working with the help of many people and receiving strength from their support and so we are very happy when people congratulate us on our anniversary.
But more than that, we are holding the anniversary celebration to say thank you to everyone who has been with us this far.




この日もファンからアーティストへ、アーティストからファンへ、そしてアーティスト同士、

全方位へのあたたかい気持ちが飛び交う素敵なイベントでした!

私たちもまた次イベントを開催する時は、こんな素敵な一日を目指したいなと思いました。

On this day, too, It was a wonderful event with warm feelings from fans to artists, from artists to fans, and from artists to each other!
We hope to make the next event like this one when we hold another one.




スペシャルセッションも楽しすぎたね!

I enjoyed the special session too!








さぁそしていよいよ次は!

19周年スペシャルワンマンALL THE TRACESの初日、Recreation eve!

And finally, the next one is,
Recreation eve, the first day of the 19th anniversary special one-man show -ALL THE TRACES-!



今日もしっかりリハーサルでアレンジを進めてきたよ。

どんな曲も永遠に輝かせる、それが私達の使命の一つだと思ってます。

どれもこの日を皮切りに、また活き活きと輝かせていくね!

ライブの予習にはexist†trace Youtubeチャンネルのこちらの再生リストを是非。

We've been working on the arrangement today in a well-rehearsed session.
I believe it is one of our missions to make every song shine forever.
We will make every song shine again, starting from this day!
For a preview of the live show, please check out this playlist on the exist†trace Youtube channel.


https://www.youtube.com/playlist?list=PL5CYCXoQN0-6492sD7mAhed8YC3QpTwXZ