Hi,

Did you guys hear the news from us yesterday?

Yes, we'll perform a show in U.S. again next year!!

It is an anime convention called A-Kon and is held in Dallas, Texas.

Texas? Dallas?

Dallas is my hometown!!!!

I used to live in Dallas for few years when I was a kid.

I went to school there, played with my friends, just like you do.

So I really love Dallas, and so as Texas!!

After a long time, I can go back to my hometown with my band...

This is happening!!

Lone Star State is what I love.

We know people in EU and other places are feeling sad by this news,

but I want you to know is there are so many IGU Families in all over the world.

We really want to see everyone!!

Please wait, in one by one, we'll go to your town.






と、英語から始まりましたが、

そうです!

来年、アメリカのテキサス州ダラスにて開催される

アニメコンベンション「A-Kon」に、出演が決定しました!

お陰様で去年のシアトルでの「Sakura-Con」や、

今年の東海岸ツアーがとっても喜ばれたそうで、

また来年も、とオファーを頂きました。

本当に嬉しい事よね。

しかも!

今回は私、個人的に大興奮!

なぜなら、テキサス州ダラスは、私のホームタウンだからです!

子供の頃に暫く家族でダラスに住んでいたの。

ダラス、良い街よ。

大きな街で、ダウンタウンはちょっと物騒だけれど、

そこを離れれば閑静な住宅街、

そして牛、石油井戸、牛、牛、アルマジロ・・・の草原が待っています。

ジョウが「ステーキ!」って言っていたけれど、ワニ肉も美味しいよ。

カウボーイだってまだいる、そんな場所。笑

そのうちまたブログで、いかに私がテキサス&ダラスを愛しているか、

書いてもいいかな?笑

故郷に錦、ド派手に飾ってくるわ!