【R.I.P. Adam Schlesinger】Sink to the Bottom(和訳) | ☆Dancing the Dream ☆

☆Dancing the Dream ☆

Let us celebrate
The Joy of life ♡
with ☆Michael Jackson☆

On April 1, 2020,
Schlesinger died at a hospital in Poughkeepsie, New York,
at the age of 52 as a result of health complications
caused by COVID-19.
He had been hospitalized
and placed on a ventilator two weeks before his death.


Adam Schlesinger, Fountains of Wayne co-founder,
dies at 52 of coronavirus complications
The Washington Post April 2, 2020 at 9:31 a.m.
https://www.washingtonpost.com/arts-entertainment/2020/04/01/adam-schlesinger-dies-coronavirus/


Fountains Of Wayne - Sink to the Bottom


Sink to the Bottom

I wanna sink to the bottom with you
I wanna sink to the bottom with you
The ocean is big and blue
I just wanna sink to the bottom with you

ぼくは君と海の底に沈みたいのさ
ぼくは君と海の底に沈みたい
海は大きくて青い
ぼくはただ君と海の底に沈みたい

Cars on the highway, planes in the air
Everyone else is going somewhere
But I'm going nowhere, getting there soon
I might as well just sink down with you

高速道路の車 空には飛行機
みんな他の連中は何処かに行っている
だけど ぼくは何処にも行かない どうせすぐに着いちゃうからね
ぼくは君とただ海の底に沈む方がいいな

I wanna sink to the bottom with you
I wanna sink to the bottom with you
The ocean is big and blue
I just wanna sink to the bottom with you
I just wanna

ぼくは君と海の底に沈みたいのさ
ぼくは君と海の底に沈みたい
海は大きくて青い
ぼくはただ君と海の底に沈みたい
ぼくはただそうしたい

Out on the highway, up in the air
Everyone else is going somewhere
They're going nowhere and I'll be there too
I might as well go under with you

高速道路に繰り出して お空を飛んで
みんな他の連中は何処かに行ってる
彼らは何処にも行ってないし ぼくだってそこにいるんだろうし
ぼくは君とただ海の底に沈む方がいいな

I wanna sink to the bottom with you
I wanna sink to the bottom with you
The ocean is big and blue
I just wanna sink to the bottom with you

ぼくは君と海の底に沈みたいのさ
ぼくは君と海の底に沈みたい
海は大きくて青い
ぼくはただ君と海の底に沈みたい

I just wanna sink to the bottom with you (sink to the bottom with you)
I just wanna sink to the bottom with you (sink to the bottom with you)
The ocean is big and blue (sink to the bottom with you)
I just wanna sink to the bottom with you (sink to the bottom with you)
I just wanna
I just wanna
I just wanna (aaah aaaah aaaah)
I just wanna (aaah aaaah aaaah)

ぼくは君と海の底に沈みたいのさ
ぼくは君と海の底に沈みたい
海は大きくて青い
ぼくはただ君と海の底に沈みたい
ぼくはただ
ぼくはただ
ぼくはただ