通い放題の英語・英会話スクール Let It Flow は 12/29-1/3 まで年末年始のお休みをいただきます門松
そこで、生徒さんに任意で「今年の感想」を伺ってみましたニコニコ

それらをご紹介させてくださいルンルン
それでは、第①弾です。


No. 1《 I さん 女性
Our teacher started new classes last month, listening and reading. I really appreciate it because I came to realize my weak points. Actually I think I knew my weak points. But I ignored for a long time. I think I didn't want to admit my weakness. Now I can focus on my weak points. Thank-you teacher ! 
【和訳】
先生は先月、新しいクラスをスタートしてくれました、リスニングとリーディングです。私はそれにとても感謝しております。私の弱点が見えたからです。いや、自分の弱点はわかっていたように思います。しかし、それをずっと無視してきたんです。自分の弱点を受け入れたくなかったんだと思います。今は自分の弱点を集中的に意識できるようになりました。
ありがとう、先生!


No. 2《 Kさん 女性
I really appreciate for LIF and AK and all of you!!
It was my first experience that I talked with anyone in English for long hours. And I really enjoyed it. I was so lucky I could find LIF by coincidence. 
In next year ,I want to go to LIF as many times as I can. And I want to make a progress of listening precisely and speaking correctly. Please help me for that.
【和訳】
私はLet It Flow と AK 、そしてスクールのみんなに感謝しています。
長い時間、英語で会話をするというのは私にとって初めての経験でした。それは、すごく楽しいことでした。Let It Flow を偶然に見つけられて私はラッキーでした。
来年はできるだけLet It Flow に通いたいと思います。そして、正確に聞き取る能力と、正しく話す能力を伸ばしたいと思います。ヘルプ、よろしくお願いします(^_^)


ありがとうございますニコニコ
私こそ感謝なのですが、thank you と appreciate なんて言葉をいただいてしまいました。
お2人とも、けっこう上達してくださいましたが、モチベーションも高く来年はさらに上達してくれるでしょうグッ
See you next year!
I wish you a happy new year!!