第143回 私の楽しいお勉強 My favorite learning | Yukarinの旅行・自然・食べ物・cooking わがままブログ

Yukarinの旅行・自然・食べ物・cooking わがままブログ

I am a teacher at a private ONLINE Japanese cooking School in English. My foods are influenced by mum and grandma.
https://yutaka-22-naturalriches.jimdofree.com/

皆さまいかがおすごしでしょうか。

本日は私の楽しい勉強方法についてです。私は、オンラインで料理教室をしています。

日本料理メインですが、食べることが大好きなのでいろいろ外食をすることが楽しみの一つでもあります。旅行も大好きなので現地では、ローカルフードを必ず食べるようにしています。それは、私の五感(メインは味覚ですが・・)を刺激し、今すぐではなくて、将来私なりのアレンジやアイデアが浮かぶと信じているからです。

と、難しく書きましたが、旅行して、新しいお店に行くのが大好きなのです!😁

 

今日は、先日友人に連れて行ってもらった素敵なカフェを紹介します。

THE GARDENさんです。

 

 

車で行かないと不便な場所にありますが、とても素敵なカフェでした。

全て私が作っているのよ~♪と女性パティシエの方とお話をすることができました。

写真が全てを物語ると思うのでどうぞ写真をご覧ください。

今日もご覧いただきありがとうございました!

 

Hi, there!

Today I would like to share my way of learning!

It is just looking for new cafés or restaurants and eating food there. lol

I have an online cooking school whose main classes are Japanese cuisines.

Though seemingly my works are far from my favorite enjoyment, I think it especially important to know and experience new tastes and their original atmosphere.

Because I hope it will inspire my arrangement and create new ideas in my future.

I believe reading and watching something beautiful are also the same.

And I just like eating and touring somewhere!

 

Now I will show you one of my favorite cafés"THE GADEN" in the INAMI town in Hyogo where you should drive because it is far from a station. But I would like you to know it!

 

 

Thank you for visiting my blog!