唉....しょぼん


你們一起覺得好奇怪...我做咩冇心機啦..


我都唔知點講好呀....


總知就....むっ唔太開心啦..しょぼん..算吧


今日放假...冇咩好做....就照平常咁送寶貝女返學啦..


突然收到(曼魚)來電...我就冒著汗DASH!あせる大大雨


去探望目佢啦....去到曼魚唔得閒..かお職業病發咪幫佢拾下


場囉...扮客人..但有一個客人自己走到我身邊問嘢354354


(失敗)..唔通我真的咁似係0個度做咩...○| ̄|_


但算啦...我回答佢0既問題...仲做成左一單生意呀..好


((成功感就係咁囉))))) 大叫一聲.yeah


怒大聲再叫一次..(((yeah yeah)))キャハハ太感動啦..


(唱:)下雨天總掛念從前....球場上那可愛片段....(其實我只在睡覺時才喜歡


雨天)....



呵呵呵......只要俾d 時間我...就咩都得啦

我今日返到家....又覺得阿妹好似高了...

小朋友真的大得好快呀....にひひ

今日公司有d 新事...好似遲d...會改新製度..叫び

就係.....bonus啦..アップ

聽落去都ok 的...クラッカー

最近來了一個新同事..她的英人好捧...我常常搵佢指教一下べーっだ!




這是vanessa 的新照呀...

這幾天在收夜...返到家..個女都睡了

感覺好似好耐冇見咁しょぼん

不過個女真係好疼我...好好笑...

今早我隻佬又話我成日懶床唔起身...

阿女就會好大聲咁叫佢爸爸...唔好罵媽咪にひひ

哈哈哈.....突然好似多了一個靠山咁..

有d 咩事..阿女第一個幫我出聲...

最搞笑係佢爸爸最疼個女...冇辦法...

呵呵呵シラー