唉....![]()
你們一起覺得好奇怪...我做咩冇心機啦..
我都唔知點講好呀....
總知就....
唔太開心啦..
..算吧
今日放假...冇咩好做....就照平常咁送寶貝女返學啦..
突然收到(曼魚)的來電...我就冒著![]()
![]()
大大雨
去探望
佢啦....去到曼魚唔得閒..
我職業病發咪幫佢拾下
場囉...扮客人..但有一個客人自己走到我身邊問嘢![]()
(失敗)..唔通我真的咁似係0個度做咩...
但算啦...我回答佢0既問題...仲做成左一單生意呀..
((成功感就係咁囉))))) 大叫一聲.yeah
大聲再叫一次..(((yeah yeah)))
太感動啦..
(唱:)下雨天總掛念從前....球場上那可愛片段....(其實我只在睡覺時才喜歡下
雨天)....

