唉....しょぼん


你們一起覺得好奇怪...我做咩冇心機啦..


我都唔知點講好呀....


總知就....むっ唔太開心啦..しょぼん..算吧


今日放假...冇咩好做....就照平常咁送寶貝女返學啦..


突然收到(曼魚)來電...我就冒著汗DASH!あせる大大雨


去探望目佢啦....去到曼魚唔得閒..かお職業病發咪幫佢拾下


場囉...扮客人..但有一個客人自己走到我身邊問嘢354354


(失敗)..唔通我真的咁似係0個度做咩...○| ̄|_


但算啦...我回答佢0既問題...仲做成左一單生意呀..好


((成功感就係咁囉))))) 大叫一聲.yeah


怒大聲再叫一次..(((yeah yeah)))キャハハ太感動啦..


(唱:)下雨天總掛念從前....球場上那可愛片段....(其實我只在睡覺時才喜歡


雨天)....