呵呵呵......只要俾d 時間我...就咩都得啦

我今日返到家....又覺得阿妹好似高了...

小朋友真的大得好快呀....にひひ

今日公司有d 新事...好似遲d...會改新製度..叫び

就係.....bonus啦..アップ

聽落去都ok 的...クラッカー

最近來了一個新同事..她的英人好捧...我常常搵佢指教一下べーっだ!




這是vanessa 的新照呀...