決断の時が来る ーDecision time will comeー | 何とかなるさ...の世界!?

何とかなるさ...の世界!?

いろいろごちゃ混ぜで書いてます。

 

ここ数日、私の中に宿っている聖霊様が私に訴えていることがあります。

 

In the last few days, the Holy Spirit dwelling in me has been appealing to me.

 

それは、私たちが解釈する三位一体は、三つの人格ではなく、三つの神性であるということです。

 

It is that the Trinity, as we interpret it, is not three personalities, but three divine natures.

 

父、御子、聖霊という3つの神性人間の人格を同一視してはならないのです。

 

We must not equate the three divine natures - Father, Son and Holy Spirit - with the human personality.

 

私たちは今、この時間を無駄にせず、神に依り頼み、何が真実で何が真実でないか、聖霊様に導かれて注意深く見分けなければならない時を迎えているのです。

 

We are now at a time when we must not waste this time, but rely on God and discern carefully, guided by the Holy Spirit, what is true and what is not true.

 

なぜなら、この見極めの違い一つで、私たちの運命が変わってしまうからです。

 

Because one difference in this discernment can change our destiny.

 

時計の針はどんどん早くなっています。

 

The clock is ticking faster and faster.


どうか賢明に選んでください...。

 

Please choose wisely...

 

 

 

だれにも、どのようにも、だまされないようにしなさい。なぜなら、まず背教が起こり、不法の人、すなわち滅びの子が現われなければ、主の日は来ないからです。 -第二テサロニケ2章3節-

 

Let no one deceive you by any means; for that Day will not come unless the falling away comes first, and the man of sin is revealed, the son of perdition. -2Thessalonians 2:3-