こんにちは晴れ


先週の水曜、木曜はサークルの合宿で

和歌山に行ってましたビックリマーク


その全様を明かしていきたいと思います(笑)


まず、今回、会長である私は

「旅に詳しい人(=My boyfriend)w」に相談し

アドバイスをもらい、こんなプランを思いつきました↓


1日目 山の日 ~熊野古道散策~


2日目 海の日 ~まぐろ食べる~


今日は、1日目について書いていきたいと思います。



1424069149036.jpg

で~んっ!!

突然のラーメンですが、これは1日目のお昼に

丸美商店というラーメン屋で食べたものです音譜


すっごく美味しくて、しかしこってりし過ぎず

もうラーメン好きの私には最高でした(///∇//)



そうそう、今回の合宿は、

総勢8人だったんですが、

お金の節約のために先輩方2人の

運転で行きました車

ありがとうございました!!



そして、1日目のメインがこちら↓

1424069135354.jpg

那智の滝 からの~?・・・・・・



1424069121200.jpg

とっても足下の悪いがたがたな階段を

よろけながら登って・・・

1424069099165.jpg

那智大社~~!!

1424069085891.jpg

神秘的なところで、パワーを感じました音譜ww
しかし、ここに着いたのは午後5時過ぎだったからか、

この日が祝日だったからか、人は私たちだけで

全てが閉まっていましたガーン


この後、車で宿に行き、

バイキングの夕食をお風呂を済ませた後、

1つの部屋に集まって宴会をしました。


お酒を飲む人もいる中、私は午後の紅茶ミルクティーを

飲みつつ、ポテトチップスの関西だしじょうゆ味

パリパリ食べてました(笑)


そして、部屋を暗くしてスマートフォンで「人狼」人狼というゲームを

生まれてはじめてやりましたビックリマーク

はじめは全然ルールとかわかってなかったんですが、

何回もやったのでそのうちにわかってきて、

次第に強くなっていきました(笑)


そんなこんなで夜更かしをして、

午前1時に床に就きましたz Z (約半数が)


あとの4人は、朝の4時頃まで遊んでいたそうですえっ


1日目終わりっ! 2日目へ続く・・・。



Hi !

I went to Wakayama Prefecture for a camp of my

circle last week(Wednesday and Thursday).


I am going to write all about this camp.


First, I the president of the circle asked my boyfriend's

advice because he knows well about traveling.

Then I hit upon the following plan.


The first day : The Day of Mountain  ~Walking in Kumanokodo~

The second day : The Day of Sea  ~Eating tuna~

Todey I'd like to write only about the first day.


Ta da!!

(a picture of ra-men)

Suddenly I showed a picture of ra-men.

I ate this at lunch in Marumi-shoten ,a ra-men restaurant.

So delicious and not so oily.

I'm loving it !

By the way, this time, we are eight

and we went for a camp by car.

This is because we want to save money.

Thank you, two drivers(my seniors).

Then the most special place in the first day is


......Nachi Waterfall


and......

(We went up the stone stairs.

They were too creaky for us to go up.)

Nachitaisya!!


This shrine was misterious and I felt some power.
However, there were only us eight people and all doors

were closed.

This was because we arrived there a little late(5 p.m.)

or the day was a national holiday.

After that, we drove to the hotel.

There we ate dinner(biking) and took a bath.

Then we held a amall party in a room.

Some drank, but I just had some glass of cold tea with milk

and potato chips(flavor was Kansai-Dashi-Joyu).

We turned off the light and played Jinro, the game in smartphones.

This was the first time to play Jinro, for me.

At first, I didn't understand how to play, but

we played this game again and again, so

I became familiar and stronger.: )

Like this, we stayed up late at night.

The four of all (including me) went to bed at 1 a.m.

I heard that the others had played till 4 a.m.:-o

That is all about the first day! See you again at the next article.