今週とても寒い日が続いてますが、昨日からの雪で外は真っ白な雪景色です。
皆さん、風邪をひかないように気をつけてくださいね。
そんな雪の朝、庭先に小さな足跡が残っていました。
私が思うのに、仔猫の足跡かな?それとも兎かな?
どちらしても、早起きな可愛い子達ですね。


<English>
Very cold day is continuing this week. And it snows from yesterday until today and outside is a pure white snow scene.
Everyone, Be careful not to catch cold.
There was a small footprint in the garden today morning.
Is I a footprint of a kitten? Or a rabbit footprint?
Either way, it is cute animal children who get up early.


<Chinese>
这周持续着非常冷的天气。然后,从昨天到今天下雪,外面是雪白的雪景。
大家注意不要感冒了。
今天早上下雪了,院子里留下了一个小脚印。
我想是小猫的足迹吗?还是兔子的足迹呢?
不管怎么说都是早起的可爱的孩子们呢。


<Korean>
이번 주에는 매우 추운 날씨가 계속되고 있다.그리고 어제부터 오늘까지 눈이 와서 밖은 하얀 설경입니다.
모두들 감기에 걸리지 않도록 주의해라.
오늘 아침에 눈이 와서 마당에 작은 발자국이 하나 남았다.
제 생각에는 고양이 발자국인가요?아니면 토끼의 발자국일까요?
아무래도 일찍 일어나는 귀여운 아이들인데.