今朝は祝福の雨を感じて✨
その後は浄化の雨になり...
降ったり止んだり...

私達の意識は環境に左右されやすくもありますが、平和や平安を意識出来るような環境を創りだすことも選択出来ますね(^_-)☆💗

例えば...好きな人と一緒にいること、
平安を感じるArtを見えるところに飾るとか...💖

そうそう!

本日よりニューヨークにて世界の青龍
4作品出展致します💖🌈😊

メッセージをパートナーSunnyが英訳してくれました😂💖🎵

展示期間 8/29~9/1

↓ニューヨーク展示ギャラリー


[NYの女神]

光のシャワーが降り注ぎ
私の意志を表すとき

表現者としての私は
自由の中にある



[Goddess of NY]

A shower of the light pours

I , as an artist
am in freedom
when I express my will

🌈✨✨✨✨✨✨✨✨✨🌈




[新次元]

新次元に備えよ!

翼を持った仲間が
虹を纏ってやってくる

慈愛に満ちて
更に自由に天高く

〔New dimension〕

Get ready for new dimension!

The friends with the wing
 come over in a rainbow

Be full of LOVE
Furthermore, 
highly and freely in the sky

🌈✨✨✨✨✨✨✨✨✨🌈


◎愛国心


[愛国心]

あなたは誇れる?
日本人であることを...

私は私に問いかける

私は日本そして
日本人が大好きです!

〔Patriotism〕

Can you be proud of
being Japanese...?

I ask myself.

I love Japan .

I love Japanese 
people very much!

🌈✨✨✨✨✨✨✨✨✨🌈

◎平和の使者


〔平和の使者〕

地球は光と闇を
交互に体感出来る星

起こる闇に出会ったら
光を与えよう

我は平和の使者
光も闇も一つである

〔Dove~messenger of peace〕

The earth is the star 
 which I can experience light and darkness in turn with my body.

If I happen to across 
darkness let's give it the light.

I am a dove.
Both the light and 
the darkness are one.




応援の程、宜しくお願い致します💖🌈😊