こんなメールをハワイの友人からいただきました。こちら皆さんを元気にできる“エール”になればと思って転送します。日本語訳は私、Dr.MANAです。


-------------------------------------------------------------------------------

US New President-Biden

Age: 78 Years

 

1. Wife & Daughter died in road accident whilst going to purchase Christmas tree.

 

2.One son died due to brain cancer.

 

3.Second son due to cocaine addiction was removed from US Navy.

 

4.Biden also had face muscles paralysis (Facial Palsy)

Despite the negative life situations this man at the age of 78 becomes the President of the powerful country in the world.

 

This is one of the perfect case study for the senior citizens of the world.

 

He will be physically and mentally fit to take this huge responsibility.

And we at the age of 60 think that everything is over.

 

So all senior citizens take this as your New Beginning . Set your targets. You are still young. Work hard and achieve what you could not achieve till now

.

Pass on to all senior citizens.

 

------------------------------------------------------------------------------------

アメリカの新しい大統領バイデンを世界の人々にご紹介します。

年齢は当年78歳。

 

.最初の妻と愛しい娘を同時に亡くしました。二人はクリスマスツリーを求めて出かけ、交通事故に遭ったのです。

.大きくなった息子の一人が脳腫瘍で亡くなりました。

.二番目の息子はコカイン中毒によって海軍から追放されました。

.彼自身も顔面神経麻痺の持病に苦しんでいました。

 

こうした悲しみと苦しみが続いた人生行路の果てに、78歳のこの男を待っていたものは、世界の中でも強大な国の大統領の椅子でした。“バイデンケース”こそ、世界中のシニアのこれからにとって、勇気と力を与えられる最たるものの一つです。

 

 彼はこの大きな責任を担うだけの肉体と精神をもちあわせています。しかしながら、まだ60歳でしかない私たちのほとんどは、もう人生のすべてが終わったと思いこんでいます。

 

 彼を見てください、そんなことはないのです! すべてのシニアの皆さん、これからがあなたの新しい始まりなのです。 目標を設定しましょう! あなたはまだ若い! 力を尽くし、懸命に努力し、あなたが今まで届かなかった目標を、今度こそ達成するのです!

 

 このメッセージを世界市民のすべてに送ります