010 - お久しぶりです。 | あなたが励ましてくれるから、私以上の私になれる
今は1月8日、午後5時06分です。

遅くなりましたが、明けましておめでとうございます。このアメブロを書かなかった時間はもう三ヶ月以上過ぎましたね。私にとって先学期は随分難しくて大変でした。でもいい成績を取ったので、とても安心しました。来学期も頑張ります。

12月にJLPTの3級を受けました。分からないところがありましたが、たいていの質問が分かりました。大丈夫かな。合格出来るかな。

私は今まだ休みがあるので、沢山のことを訳したいです。あるブログとかテニプリのファンブックとか・・・色々なこと読みたくて、書きたくて、したいです。時間がいつも足りないようですね。

あ、そしてシャドー(私たちの子犬)の写真を沢山撮ったので、後日アップしますね。

では、今日はここまで。これから是非もっと書きますね。

またね~

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

Now it's January 8th, 5:06 in the evening.

This is late, but happy new year. The time that I didn't write in my blog had already gone over three months, hasn't it? For me, last semester was extremely difficult and terrible. I got good grades though, so I was relieved. I'll do my best next semester too.

In December I took Level 3 of the JLPT. There were areas I didn't understand, but I understood most of the questions. I wonder if it's okay. I wonder if I can pass.

I still have break right now, so there are many things I want to translate. Certain blogs or the Tenipuri fanbooks and such... various things I want to read, write, and do. It seems that there is never enough time, doesn't it?

Ah, and I took a lot of pictures of Shadow (our puppy), so I'll upload them another day, okay?

Okay, today is up to here. From now on, I'll definitely write more.

See you again ne~