002 - お誕生日 | あなたが励ましてくれるから、私以上の私になれる
カリフォルニアは30日に午前八時になりましたが、日本には31日になりましたね。そして、数人のお誕生日です。

お誕生日おめでとうございます:

松岡佑季さん (テニミュの金田一郎役)
高橋優太さん (テニミュの4代目乾貞治役)
佐藤雄一さん (PureBoys)

そして、私にとって一番大切な人の一人:

永岡卓也さん (PureBoys)

本当におめでとうございます。この人たちのために何も出来ないかもしれませんが、いつも応援しています。

素敵な日になるように。

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

For California, it is 8 in the morning on the 30th, but in Japan it is the 31st, isn't it? And, it's the birthday of several people.

Happy birthday:

Matsuoka Yuuki-san (the role of Kaneda Ichirou of Tenimyu)
Takahashi Yuuta-san (the role of 4th cast Inui Sadaharu of Tenimyu)
Satou Yuuichi-san (PureBoys)

And, one of the most important people to me:

Nagaoka Takuya-san (PureBoys)

Really congratulations. I probably cannot do anything for these people, but I'll always be supporting them.

I hope it'll be a wonderful day.