先ほど翔平のインスタグラムで

結婚の報告がありました!

 

 

 

 

 

お相手は日本女性だそうですが

ですよね(笑)

 

 

 

 
 
To all my friends and fans throughout , I have an announcement to make :

Not only have I began a new chapter in my career with the Dodgers but I also have began a new life with someone from my Native country of Japan who is very special to me and I wanted everyone to know I am now married .

I am excited for what is come and thank you for your support

 

すべての私の友人やファンの皆さんへ、お知らせがあります:
私はドジャースとのキャリアの新しい章を始めただけでなく、私にとってとても特別な日本の祖国出身者との新しい人生を始めました。
私はこれからのことに興奮しています。サポートに感謝します。

 

 

 

 

 

 

 

後ほどまたアップします!