Wonderful | Deity Clique

Deity Clique

You know, art is thousands of mistakes corrected.




Wonderful/ Adam Ant

Did I tell you how much I miss your sweet kiss?
Did I tell you I didn't cry?
Well, I lied, I lie, lie, lie, lie, lie, lied.
私はあなたのやさしいキスを失い、どれだけ落胆しているか言っただろうか?
私はあの時泣いていないと言ってしまっただろうか?
いや、それは嘘だったんだよ。嘘だった。

Over, real over, when I nearly hit the face I loved.
I'm so tired of packaging the anger, always pushing you away.
Did I tell you you're wonderful?
I miss you, yes, I do.
Did I tell you that I was wrong?
I was wrong, 'cos you're wonderful, yeah.
終わってしまった、本当に。私はもう少しで愛する人を叩いてしまうところだった。
私は怒りを貯め込み、いつもあなたを遠ざけてしまった。
私はあなたに「素敵だよ」と言っただろうか?
あなたがいなくて寂しい。本当だよ。
私は「私が間違っていた」と言っただろうか?
私が間違っていた。何故ならあなたは本当に素敵だったのだから。

Did I tell you how much I miss your smile?
Did I tell you I was okay?
Well, no way, now way, way way.
私はあなたの笑顔を失い、どれだけがっかりしているか言っただろうか?
私は自分は大丈夫と言ってしまっただろうか?
いや、全然、全然大丈夫じゃない。

Over, real over, when I nearly hit the face I loved.
I'm so tired of packaging the anger, always pushing you away.
Did I tell you you're wonderful?
I miss you, yes, I do.
Did I tell you that I was wrong?
I was wrong, 'cos you're wonderful, yeah, heay.
終わってしまった、本当に。私はもう少しで愛する人を叩いてしまうところだった。
私は怒りを貯め込みいつもあなたを遠ざけてしまった。
私はあなたに「素敵だよ」と言っただろうか?
あなたがいなくて寂しい。本当だよ。
私は「私が間違っていた」と言っただろうか?
私が間違っていた。何故ならあなたは本当に素晴らしかったのだから。

Now, now, now, each and ev'ry day, I realize the price I have to pay.
You, you're wonderful.
So high, I can't get over it.
So deep, I can't get under it.
You, hoo, you're wonderful. yeah.
You're wonderful, yeah, yeah.
You're wonderful, yeah, yeah.
You're wonderful, yeah, yeah, wonderful.
そして今、毎日毎日が、私の失った代償の大きさを思い知らせる。
あなたは素晴らしかった。
あんなに高貴な愛に達せられることは二度とない。
あんなに深い愛を知ることは二度とない。
あなたは本当に素敵だった。
そう、あなたは本当に素敵だよ。
そう、あなたは本当に素晴らしいよ。

Did I tell you you're wonderful?
I miss you, yes, I do.
Did I tell you that I was wrong?
I was wrong for so long, long, long.
私はあなたに「素敵だよ」と言っただろうか?
あなたがいなくて寂しい。本当だよ。
私は「私が間違っていた」と言っただろうか?
私が間違っていた。ずっとずっと私が間違っていた。


Did I tell you you're wonderful?
I miss you, yes, I do.
Did I tell you that I was wrong?
I was wrong for so long, long, long.

Did I tell you you're wonderful?
I miss you, yes, I do.
Did I tell you that I was wrong?
I was wrong
for so long, long, long.

(拙訳)