How You Like That | daydream syndrome

daydream syndrome

I'm a daydreamer

 

 

보란 듯이 무너졌어

見せつけるように倒れたの

 

바닥을 뚫고 저 지하까지

床を貫通してあの地下まで

 

옷 끝자락 잡겠다고

服のすそを掴もうと

 

저 높이 두 손을 뻗어봐도

高く両手を伸ばしてみても

 

 

다시 캄캄한 이곳에 

また真っ暗なこの場所で

 

light up the sky

空を照らして

 

네 두 눈을 보며 

君の目を見ながら

 

I’ll kiss you goodbye

別れのキスを

 

실컷 비웃어라 꼴좋으니까

思い切りあざ笑いなよ いい様ね

 

이제 너희 하나 둘 셋

次はあんたたちよ 1 2 3

 

 

Ha how you like that?

気に入った?

 

You gon’ like that that that that that

きっと好きになるわ

 

How you like that?

気に入った?

 

How you like that that that that that

きっと好きになるわ

 

 

Now look at you now look at me

自分を見て 私を見て

 

Look at you now look at me 

自分を見て 私を見て

 

Look at you now look at me

自分を見て 私を見て

 

How you like that

気に入った?

 

 

Now look at you now look at me

自分を見て 私を見て

 

Look at you now look at me 

自分を見て 私を見て

 

Look at you now look at me

自分を見て 私を見て

 

How you like that

気に入った?

 

 

Your girl need it all and that’s a hundred

その子は何もかもがお望み

 

백 개 중에 백 내 몫을 원해

100個中100個の分け前を求めてるの

 

Karma come and get some 

 

딱하지만 어쩔 수 없잖아

可哀想だけどどうしようもないじゃない

 

What’s up, I’m right back

どう? すぐ戻るわ

 

방아쇠를 

引き金を

 

cock back

 

Plain Jane get hijacked

平凡な子がハイジャックされる

 

Don’t like me? 

嫌なの?

 

Then tell me how you like that

じゃあどう気に入ったか教えて

 

 

더 캄캄한 이곳에 

もっと真っ暗なこの場所で

 

shine like the stars

星のように輝く

 

그 미소를 띠며 

その微笑みを浮かべながら

 

I’ll kiss you goodbye

別れのキスを

 

실컷 비웃어라 꼴좋으니까

思い切りあざ笑いなよ いい様ね

 

이제 너희 하나 둘 셋

次はあんたたちよ 1 2 3

 

 

Ha how you like that?

気に入った?

 

You gon’ like that that that that that

きっと好きになるわ

 

How you like that?

気に入った?

 

How you like that that that that that

きっと好きになるわ

 

 

Now look at you now look at me

自分を見て 私を見て

 

Look at you now look at me 

自分を見て 私を見て

 

Look at you now look at me

自分を見て 私を見て

 

How you like that

気に入った?

 

 

Now look at you now look at me

自分を見て 私を見て

 

Look at you now look at me 

自分を見て 私を見て

 

Look at you now look at me

自分を見て 私を見て

 

How you like that

気に入った?

 

 

날개 잃은 채로 추락했던 날

翼を失ったまま墜落した日

 

어두운 나날 속에 갇혀 있던 날

暗い日々の中に閉じ込められていた日

 

그때쯤에 넌 날 끝내야 했어

あの時に君は私を終わらせなきゃいけなかったの

 

Look up in the sky it’s a bird it’s a plane

空を見て あれは鳥 あれは飛行機

 

 

Bring out your boss bish

 

 

BLACKPINK!

 

 

How you like that 

気に入った?

 

 

You gon’ like that 

きっと好きになるわ

 

 

How you like that

気に入った?