Turning Table 和訳 | Enchanted

Enchanted

I celebrate you for whatever you are.

Turning Table/Adele

gleeでもカバー済みのこの曲。
人って恋して良い変わり方もするけれど、
自分を傷つけてまで、恋なんてしなくていい。
強くなろう。

Close enough to start a war
All that I have is on the floor
God only knows what we're fighting for
All that I say, you always say more

I can't keep up with your turning tables
Under your thumb, I can't breathe

So I won't let you close enough to hurt me
No, I won't ask you, you to just desert me
I cant give you, what you think you gave me
It's time to say goodbye to turning tables
To turning tables

Under hard? the skies I see ooh
Where love is lost, your ghost is found
I've lived a hundred storms to leave you
As hard as you try, no I will never be knocked down

I can't keep up with your turning tables
Under your thumb, I can't breathe

So I won't let you close enough to hurt me, no
I won't ask you, you to just desert me
I cant give you, what you think you gave me
It's time to say goodbye to turning tables
Turning tables

Next time I'll be braver
I'll be my own savior
And if I'm the cause for me
Next time I'll be braver
I'll be my own savior
Standing on my own two feet

I won't let you close enough to hurt me, no
I won't ask you, you to just desert me
I cant give you, what you think you gave me
It's time to say goodbye to turning tables
To turning tables
Turning tables, yeah
Turning ohh

闘いがはじまるようね
わたしの持つものはすべて 床の上に広がってる
神様だけが知ってるのよ わたしたちが何のために闘っているのか
わたしが何を言っても あなたは言い返すでしょう

もうあなたの心変わりにはついていけないわ
あなたの言いなりのままでは 息もできないのよ

だから わたしを傷つけるためになんか 近づけさせやしないわ
いいえ あなたを頼ったりなんかしない だってあなたはわたしを見捨てていくだけだから
あなたが思うほどのものは あげられないのよ
もうさよならね あなたの心変わりには
さよならよ

これより辛いことってある? 空が見えるわ
それは愛が失われ あなたが影を失った場所
あなたから離れるため 数え切れないほどの嵐を乗り越えたの
あなたが頑張ったっていうのと同じくらいね わたしはもう2度と倒れたりしないわ

もうあなたの心変わりにはついていけないわ
あなたの言いなりのままでは 息もできないのよ

だから わたしを傷つけるためになんか 近づけさせやしないわ
いいえ あなたを頼ったりなんかしない だってあなたはわたしを見捨てていくだけだから
あなたが思うほどのものは あげられないのよ
もうさよならね あなたの心変わりには
さよならよ

今度は わたしも勇気をもたないとね
自分のことは自分で守れるように
たとえ苦しみのわけが自分自身でも
今度こそは 勇気を持つわ
自分は自分で守っていくから
この自分の 2本の足で立てるように

もうあなたの心変わりにはついていけないわ
あなたの言いなりのままでは 息もできないのよ

だから わたしを傷つけるためになんか 近づけさせやしないわ
いいえ あなたを頼ったりなんかしない だってあなたはわたしを見捨てていくだけだから
あなたが思うほどのものは あげられないのよ
もうさよならね あなたの心変わりには
さよならよ