【 8 U + Ur Hand 和訳 】

 

 

 

 

 

P!NK

U + Ur Hand

お前等と お前等の薄汚い手

 

 

Check it out, Goin’ out on the late night.

イカしてるわ こんな真夜中に出かけていくなんて

 

Looking’ tight, Feeling nice, It’s a cock fight.

ギンギンなのが清々しい お前の男根での一発

 

I can tell, I just know, That it’s going down, Tonight.

私だけが言える 私だけが知っている それが これから始まる 今夜…

 

 

At the door we don’t wait ‘Cause we know them.

オレ達はドアの前で待ちきれない オレ達はその快楽を知っているから

 

At the bar six shots just beginnin’.

そのバーでは 六回目のショットが始まったばかり

 

That’s when dickhead put his hands on me.

それはワタシの上に 彼の手から亀頭が押しつけられたときに始まる

 

But ya see.

まあ そういう展開になるわね

 

 

I’m not here for your entertainment.

ワタシは アナタ達の快楽のために ここにいるわけじゃない

 

You don’t really wanna mess with me, Tonight.

アナタ達は 本当はワタシをメチャクチャにするつもりはない 今夜は

 

Just stop and take a second.

立ち止まってよ ちょっと待ってよ

 

I was fine before you walked into my life.

アナタ達が ワタシの人生に足を踏み入れる前の ワタシは明るかった

 

‘Cause you know it’s over.

何故なら アナタ達は それが過ぎたことだと思っている

 

Before it began.

その関係が 始まる前

 

Keep your drink just give me the money.

アナタ達は酒を呑み続け 薄汚い金をただワタシに与えるだけ

 

It’s just you and your hand, Tonight.

アナタ達と その薄汚い手を満足させるだけ 今夜…

 

 

 

 

Midnight, I’m drunk, I don’t give a fuck.

真夜中 ワタシは飲んでいる ワタシはもう身体を売らない

 

Wanna dance by myself, Guess you’re outta luck.

一人で踊りたい アナタ達は ツキに見放されたのだと思う

 

Don’t touch, Back up, I’m not the one.

二度と触らないで 出て行け ワタシはアナタ達のものではない

 

Buh – bye.

じゃあ さよなら

 

 

Listen up, It’s just not happenin’.

聞いてほしい これが現実に問題になっていないだけなの

 

You can say what you want to your boyfriends.

お前等は 仲間達に望みの全てを命令することができる

 

Just let me have my fun tonight, Aight ?

ただ今夜だけは 私の楽しみに付き合ってくれよ イイだろ?

 

 

I’m not here for your entertainment.

私は お前等の快楽のために ここにいるわけじゃない

 

You don’t really wanna mess with me, Tonight.

お前等は 本当は私をメチャクチャにするつもりはない 今夜は

 

Just stop and take a second ! !

そこで止まれ ちょっと待ってろ!!

 

I was fine before you walked into my life.

お前等が 私の人生に足を踏み入れる前の 私は明るかった

 

‘Cause you know it’s over.

何故なら お前等は それが過ぎたことだと思っている

 

Before it began.

その関係が 始まる前

 

Keep your drink just give me the money.

お前等は酒を呑み続け 薄汚い金をただ私に与えるだけ

 

It’s just you and your hand, Tonight.

お前等と その薄汚い手を満足させるだけ 今夜…

 

 

 

 

Break, Break, Break, Break it, Break it down.

壊す 壊す 壊す この悲劇を破壊する それを叩き潰す

 

You’re in the corner with your boys,

お前等は子分の男の子達と一緒に そのバーの片隅にいる

 

You bet’em five bucks.

お前等は 彼等に5ドルを賭けている

 

You’d get the girl that just walked in,

テメー等は 手に入れたばかりの女の子とヤる

 

But she thinks you suck.

しかし彼女は骨までしゃぶられると感じている

 

We didn’t get all dressed up just for you to see.

私たちは お前等が眺めるためだけに ドレスアップしているわけじゃない

 

Quit spilling your drinks on me, Yeah.

まずは私に お前等の飲み物をこぼすのをやめろ, Yeah.

 

You know who you are.

お前等は 自分が何者であるかを知っている

 

High five and talking, Shit ! !

ハイタッチと喧しいだけのブタ野郎共!!

 

But you’re going home alone aren’t ?  Ya ? ?

お前等は 一人では家に帰れないんだろ? ああん??

 

 

 

I’m not here for your entertainment.

私は お前等の快楽のために ここにいるわけじゃない

 

You don’t really wanna mess with me, Tonight.

お前等は 本当は私をメチャクチャにするつもりはない 今夜は

 

Just stop and take a second ! !

そこで止まれ ちょっと待ってろ!!

 

I was fine before you walked into my life.

お前等が 私の人生に足を踏み入れる前の 私は明るかった

 

‘Cause you know it’s over.

何故なら お前等は それが過ぎたことだと思っている

 

Before it began.

その関係が 始まる前

 

Keep your drink just give me the money.

お前等は酒を呑み続け 薄汚い金をただ私に与えるだけ

 

It’s just you and your hand, Tonight.

お前等と その薄汚い手を満足させるだけ 今夜…

 

 

 

I’m not here for your entertainment.

私は お前等の快楽のために ここにいるわけじゃない

 

You don’t really wanna mess with me, Tonight.

お前等は 本当は私をメチャクチャにするつもりはない 今夜は

 

Just stop and take a second ! !

そこで止まれ ちょっと待ってろ!!

 

I was fine before you walked into my life.

お前等が 私の人生に足を踏み入れる前の 私は明るかった

 

‘Cause you know it’s over.

何故なら お前等は それが過ぎたことだと思っている

 

Before it began.

その関係が 始まる前

 

Keep your drink just give me the money.

お前等は酒を呑み続け 薄汚い金をただ私に与えるだけ

 

It’s just you and your hand, Tonight ! !

お前等と その薄汚い手を満足させてやるよ 今夜!!

 

 

【 P!NK U + Ur Hand-EP 】

【 U + Ur Hand からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、男性アーティストの目次のページに移動ことができます。