【 1 Mimimi 和訳 】

 

 

 

 

 

Serebro

Mimimi

 

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Only mimi.

Mimimi, 私だけの

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Sexy mi.

Mimimi, セクシーな私の

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Only mimi.

Mimimi, 私だけの

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Sexy mi.

Mimimi, セクシーな私の

 

Mimimimimimimi.

 

 

 

Hush now !

今すぐ 静かにして!

 

I’m mother-rocker, Give you complete bliss.

私が この場の支配者 貴方に官能的な刺激を与えてあげる

 

I got your “ Wow, wow ! ”

貴方が 私に “ Wow, wow ! ”

 

Look at my bottom, Give it a kiss.

私のお尻に狙いを定めて 貴方のキスをして

 

 

I am so super pupper drupper.

私は 超絶カワイイ子猫ちゃん

 

I’m the front girl in round.

私が この舞台の最先端を駆け抜ける女の子

 

I am so cool with my fashion pink lips ?

私のピンクの口紅が とっても魅力的でしょ?

 

Stacking money rolls down.

積み上げられた札束が崩れ落ちて

 

 

All the boys say “ Wow, wow ! ”

この世界の男の子達が 私に “ Wow, wow ! ”

 

Girl in the back same “ Wow, wow ! ”

その後ろの女の子達も 私に “ Wow, wow ! ”

 

Enter the party.

今すぐ このパーティーに参加してよ

 

Call me dandy candy cause I’m high, high.

私は男性を誘惑する女王様 今とってもハイな気分なの

 

 

I am so super pupper drupper.

私は 超絶カワイイ子猫ちゃん

 

I’m the front girl in round.

私が この舞台の最先端を駆け抜ける女の子

 

I am so cool with my awesome big tits ?

私の豊満な巨乳が とっても魅力的でしょ?

 

On the ground.

この地上の上では

 

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Only mimi.

Mimimi, 私だけの

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Sexy mi.

Mimimi, セクシーな私の

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Only mimi.

Mimimi, 私だけの

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Sexy mi.

Mimimi, セクシーな私の

 

 

 

 

Yo, yo !

 

I pull up in Lambda.

ラムダに寄り道して

 

I pull up in my Louboutin.

ルブタンのハイヒールを履いて

 

I pull up phone in my head and ice on my bracelet,

意識の中に電話をかけて ブレスレットを氷に浸して

 

And all I’ve got.

身に付けているもの全部 脱ぎ捨てて

 

 

I am so super pupper drupper.

私は 超絶カワイイ子猫ちゃん

 

I’m the front girl in round.

私が この舞台の最先端を駆け抜ける女の子

 

I am so cool with my sexy bad hips ?

私のセクシーで悩ましいお尻が とっても魅力的でしょ?

 

When I am walking down.

私が舞台に降りていくとき

 

 

All the boys say “ Wow, wow ! ”

この世界の男の子達が 私に “ Wow, wow ! ”

 

Girl in the back same “ Wow, wow ! ”

その後ろの女の子達も 私に “ Wow, wow ! ”

 

Enter the party.

今すぐ このパーティーに参加してよ

 

Call me dandy candy cause I’m high, high.

私は男性を誘惑する女王様 今とってもハイな気分なの

 

 

I am so super pupper drupper.

私は 超絶カワイイ子猫ちゃん

 

I’m the front girl in round.

私が この舞台の最先端を駆け抜ける女の子

 

I am so cool with my awesome big tits ?

私の豊満な巨乳が とっても魅力的でしょ?

 

On the ground.

この地上の上では

 

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Only mimi.

Mimimi, 私だけの

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Sexy mi.

Mimimi, セクシーな私の

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Only mimi.

Mimimi, 私だけの

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Sexy mi.

Mimimi, セクシーな私の

 

 

 

 

Woo ! Woo ! Woo !

 

And now we go bananas !

今すぐ 貴方のバナナにしゃぶりついてあげる!

 

Woo ! Woo ! Woo !

 

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Only mimi.

Mimimi, 私だけの

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Sexy mi.

Mimimi, セクシーな私の

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Only mimi.

Mimimi, 私だけの

 

Mimimimimimimi.

 

Mimimi, Sexy mi.

Mimimi, セクシーな私の

 

 

【 Serebro mimimi Remixes 】

【 Mimimi からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、男性アーティストの目次のページに移動ことができます。