【 Air Hostess 和訳 】

 

 

 

 

 

Busted

Air Hostess

スチュワーデスさん

 

 

Let’s Go ! !

 

Yeah ! !

 

All Right ! !

 

 

Walking through the terminal.

そのターミナルに 直行する道を歩いている

 

I saw something beautiful.

僕は 美しい人に目を奪われた

 

You left for your duty call.

キミは 館内放送のために出発する

 

 

Next, I’m getting on the plane.

次に僕は その飛行機に乗り込む

 

That’s when I see you again.

その時に またキミに会いたいよ

 

I can’t get you off my brain.

僕はもう キミのことで頭がいっぱいだよ

 

Let’s Go ! !

 

 

That uniform you’re wearing.

キミが着ている その制服

 

So hot, I can’t stop staring.

スゴく情熱的だね 見つめることがやめられないよ

 

You’re putting on an awesome show.

キミは 驚くほど素敵な容姿をしているね

 

 

The cabin pressure’s rising.

この客室の 熱気が上昇している

 

My coke has got no ice in now.

僕のコーラの氷が 溶けてしまったよ たった今

 

 

Air Hostess,

スチュワーデスさん

 

I like the way you dress.

僕は キミのその服装が大好きだよ

 

You know I hete to fly.

キミは 僕が飛ぶのが嫌いだと知っているだろ

 

But I feel much better.

だけど そんな気分なんか吹っ飛んじゃったよ

 

Occupy my mind.

僕の心はもう キミの虜だよ

 

Writing you a love letter.

キミに ラブレターを書いている

 

 

I messed my pants.

僕のパンツは ビシャビシャになってしまったよ

 

When we flew over France.

僕たちが フランスの上空を飛んでいるときに

 

Will I see you soon.

もうすぐ キミに会えるんだね

 

In my hotel room.

僕のホテルの部屋の中での

 

For a holiday romance ?

一夜のロマンスのために?

 

Air Hostess,

ねえ スチュワーデスさん

 

 

 

 

Throwing peanuts down the aisle.

キミの近くの通路に ピーナッツを投げ飛ばす

 

Stupid, But it made you smile.

バカだよね だけど キミの笑顔を引き出せた

 

You came over for a while.

キミは しばらくしてから やって来た

 

 

Then you whispered in my ear.

それから キミは 僕の耳元で囁く

 

The words that I longed to hear.

僕が待ち望んでいた その台詞

 

I want you to thrill me here.

この場面で 僕をドキドキさせてほしい

 

 

You can’t because you’re working.

私はいま忙しいから アナタの相手をしている暇はないの

 

The paparazzi’s lurking ?

もしかして パパラッチが潜んでいるの?

 

You didn’t know I’m in a band.

キミは 僕のバンドの存在を知らなかっただけ

 

In England, People know me.

イギリスでは 僕を知らない人はいないのに

 

One photo’s worth a hundred grand.

たった一枚の写真が 十万円の価値なのに…

 

 

Air Hostess,

スチュワーデスさん

 

I like the way you dress.

僕は キミのその服装が大好きだよ

 

You know I hete to fly.

キミは 僕が飛ぶのが嫌いだと知っているだろ

 

But I feel much better.

だけど そんな気分なんか吹っ飛んじゃったよ

 

Occupy my mind.

僕の心はもう キミの虜だよ

 

Writing you a love letter.

キミに ラブレターを書いている

 

 

I messed my pants.

僕のパンツは ビシャビシャになってしまったよ

 

When we flew over France.

僕たちが フランスの上空を飛んでいるときに

 

Will I see you soon.

もうすぐ キミに会えるんだね

 

In my hotel room.

僕のホテルの部屋の中での

 

For a holiday romance ?

一夜のロマンスのために?

 

Air Hostess,

ねえ スチュワーデスさん

 

 

 

 

Na na na na, Na na na na, Na na na na,

 

Na na na na, Na na na na, Na na na na, Na na na na,

 

 

That uniform you’re wearing.

キミが着ている その制服

 

So hot, I can’t stop staring.

スゴく情熱的だね 見つめることがやめられないよ

 

You’re putting on an awesome show.

キミは 驚くほど素敵な容姿をしているね

 

 

The plane has almost landed.

この飛行機は ちょうど着陸したところ

 

So tell me where I’m standing now

だから教えてくれないか キミの中での僕の立ち位置を 今…

 

 

Air Hostess,

スチュワーデスさん

 

I like the way you dress.

僕は キミのその服装が大好きだよ

 

You know I hete to fly.

キミは 僕が飛ぶのが嫌いだと知っているだろ

 

But I feel much better.

だけど そんな気分なんか吹っ飛んじゃったよ

 

Occupy my mind.

僕の心はもう キミの虜だよ

 

Writing you a love letter.

キミに ラブレターを書いている

 

 

I messed my pants.

僕のパンツは ビシャビシャになってしまったよ

 

When we flew over France.

僕たちが フランスの上空を飛んでいるときに

 

Will I see you soon.

もうすぐ キミに会えるんだね

 

In my hotel room.

僕のホテルの部屋の中での

 

For a holiday romance ?

一夜のロマンスのために?

 

Air Hostess,

ねえ スチュワーデスさん

 

 

‘Cause you’re my air hostess.

キミこそ 僕の理想のスチュワーデスさん

 

I love the way you dress.

僕は キミの その服装が大好きだよ

 

Air hostess.

スチュワーデスさん

 

My air hostess.

僕の理想のスチュワーデスさん

 

I love the way you dress.

僕は キミの その服装が大好きだよ

 

Air hostess.

スチュワーデスさん

 

 

【 Busted A Present For Everyone 】

【 Air Hostess からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、男性アーティストの目次のページに移動ことができます。