【 4 My Christmas List 和訳 】

 

 

 

 

 

Simple Plan

My Christmas List

僕のクリスマス・リスト

 

 

Santa is coming tonight.

今夜 サンタクロースがやって来る

 

And I want a car, And I want a life.

カッコイイ車がほしい 楽しい人生がほしい

 

And I want a first class trip to Hawaii.

豪華なファーストクラスでのハワイ旅行がほしい

 

I want a lifetime supply.

一生分のギフトがほしい

 

Of Skittles & slurpees and Eskimo pies

面白いオモチャ ミックスジュース チョコレートアイス

 

I want a DVD, A big screen TV.

好きなDVD 大画面のスクリーン

 

Just bring me things that I don’t need.

毎年要らないものばかり 僕に運んできてくれる

 

 

‘Cause now it’s Christmas.

今日が そのクリスマスなんだから

 

And I want everything.

僕の欲しいもの全部

 

I just can’t wait.

もう待ち切れないよ

 

Christmas.

クリスマス

 

So don’t stop spending.

出費なんか気にしないで

 

I want a million gifts, That’s right.

百万個のプレゼントがほしい そうなんだ

 

Don’t forget my Christmas list, Tonight.

僕のクリスマス・リストを忘れないで 今夜は

 

‘Cause now it’s Christmas.

今日が そのクリスマス

 

 

 

Somebody take me away.

誰か 僕を連れて行ってよ

 

Or give me a time machine.

もしくはタイムマシーンをプレゼントしてよ

 

To take me straight to midnight.

僕を真夜中まで連れて行ってよ

 

I’ll be alright.

僕なら 大丈夫だから

 

I want a girl in my bed.

僕のベッドの中に 可愛い女の子をプレゼントしてよ

 

Who knows what to do.

どうすれば願いが叶うのか 誰にも分らない

 

A PlayStation 2.

PlayStation 2 がほしい

 

I want a shopping spree.

ショッピングでの豪遊も経験したい

 

In New York City.

ニューヨークの街で

 

Just bring me things that I don’t need.

毎年要らないものばかり 僕に運んできてくれる

 

 

‘Cause now it’s Christmas.

今日が そのクリスマスなんだから

 

And I want everything.

僕の欲しいもの全部

 

I just can’t wait.

もう待ち切れないよ

 

Christmas.

クリスマス

 

So don’t stop spending.

出費なんか気にしないで

 

I want a million gifts, That’s right.

百万個のプレゼントがほしい そうなんだ

 

Don’t forget my Christmas list, Tonight.

僕のクリスマス・リストを忘れないで 今夜は

 

‘Cause now it’s Christmas.

今日が そのクリスマス

 

 

 

I wish I could take this day.

今日叶えられたらいいのに

 

And make it last forever.

そのクリスマスが永遠に続けばいいのに

 

And no matter what I get tonight.

今夜 僕が何をプレゼントされるのかは問題じゃない

 

I want more.

僕は それ以上のものを求めている

 

It’s Christmas and I want everything.

それが本当のクリスマス 僕の望みの全て

 

I just can’t wait.

もう待ち切れないよ

 

It’s Christmas and I want everything, Now.

それが本当のクリスマス 今の僕の望みの全て

 

 

Christmas.

クリスマス

 

And I want everything.

僕の願いの全て

 

I just can’t wait.

もう待ち切れないよ

 

Christmas.

クリスマス

 

So don’t stop spending.

出費なんか気にしないで

 

I want a million gifts, That’s right.

百万個のプレゼントがほしい そうなんだ

 

And I can’t wait until midnight.

0時まで待ち切れないよ

 

Don’t forget my Christmas list, Tonight.

僕のクリスマス・リストを忘れないで 今夜は

 

‘Cause now it’s Christmas.

今日が そのクリスマス

 

‘Cause now it’s Christmas.

今日が そのクリスマス

 

‘Cause now it’s Christmas.

今日こそ そのクリスマス

 

 

【 Simple Plan My Christmas List 】

【 My Christmas List からの引用 】

 

 

 

 

 

 

音楽の歌詞における文法表現について詳しく知りたいという方は、下記のリンク先に移動してね!

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。