【 9 Gone Too Soon 和訳 】

 

 

 

 

 

Simple Plan

Gone Too Soon

早すぎる別れ

 

 

Hey, There no, Where’d you go ?

そっちじゃないよ どこに行くつもりなの?

 

You left me here so unexpected.

貴方が 僕をここに残していくなんて予想外だ

 

You changed my life.

貴方が 僕の人生を変えてくれました

 

I hope you know.

貴方には 知っておいてほしい

 

‘Cause now I’m lost, So unprotected.

僕は今 目的地を見失い 無防備な状態です

 

In a blink of an eye.

瞬きする間もなく

 

I never got to say goodbye.

別れを告げることもなく

 

 

Like a shootin’ star, Flyin’ across the room.

一筋の流れ星のように この部屋を駆け巡り

 

So fast so far.

光速で手の届かない場所へ

 

You were gone too soon.

貴方は あまりにも早く去ってしまった

 

You’re part of me.

貴方こそ 僕の一部であり

 

And I’ll never be the same here without you.

貴方を伴わない人生とは 今までと同じには戻れない

 

You were gone too soon.

貴方は あまりにも早く逝ってしまった

 

 

 

You were always there and like a shinin’ light.

貴方はいつも傍にいてくれて 僕にとって輝く光のような存在でした

 

On my darkest days you were there to guide me.

僕の暗鬱とした日常に 貴方は光明を与えてくれました

 

I miss you now.

僕は今 貴方が恋しい

 

I wish you could see.

もう一度 貴方に会いたい

 

Just how much your memory will always mean to me.

貴方との思い出が 僕の日常にとって どれほど大きな存在だったのか

 

In a blink of an eye.

瞬きする間もなく

 

I never got to say goodbye.

別れを告げることもなく

 

 

Like a shootin’ star, Flyin’ across the room.

一筋の流れ星のように この部屋を駆け巡り

 

So fast so far.

光速で手の届かない場所へ

 

You were gone too soon.

貴方は あまりにも早く去ってしまった

 

You’re part of me.

貴方こそ 僕の一部であり

 

And I’ll never be the same here without you.

貴方を伴わない人生とは 今までと同じには戻れない

 

You were gone too soon.

貴方は あまりにも早く逝ってしまった

 

 

 

Shine on, Shine on.

輝き出して 輝き出して

 

On to a better place.

天国へと向かって

 

Shine on, Shine on.

輝き出して 輝き出して

 

Will never be the same.

思い出には戻れない新たな意志を掲げて

 

Shine on, Shine on.

輝き出して 輝き出して

 

 

 

Like a shootin’ star, Flyin’ across the room.

一筋の流れ星のように この部屋を駆け巡り

 

So fast so far.

光速で手の届かない場所へ

 

You were gone too soon.

貴方は あまりにも早く去ってしまった

 

You’re part of me.

貴方こそ 僕の一部であり

 

And I’ll never be the same here without you.

貴方を伴わない人生とは 今までと同じには戻れない

 

You were gone too soon.

貴方は あまりにも早く逝ってしまった

 

 

Shine on, Shine on.

輝き出して 輝き出して

 

You were gone too soon.

貴方は あまりにも早く行ってしまった

 

Shine on, Shine on.

輝き出して 輝き出して

 

You were gone too soon.

貴方は あまりにも早く去ってしまった

 

Shine on, Shine on.

輝き出して 輝き出して

 

You were gone too soon.

貴方は あまりにも早く逝ってしまった

 

 

【 Simple Plan Get Your Heart On 】

【 Gone Too Soon からの引用 】

 

 

 

 

 

 

音楽の歌詞における文法表現について詳しく知りたいという方は、下記のリンク先に移動してね!

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。