【 4 Take a Chance On Me 和訳 】

 

 

 

 

 

Sid Vicious

Take a Chance On Me

俺の人生から チャンスを奪うな

 

 

Well, I know you think I’m crazy.

今 キミ達は 俺がイカれてると思っているはず

 

I’m always lookin’ to get high.

俺は いつだってハイになることを目指してきた

 

I create a lot of problems.

俺は 数え切れないほどの問題を起こしてきた

 

But now I’m really gonna try.

しかし今 俺は必死で抵抗するつもりさ

 

 

Been in a messy situation.

俺は メチャクチャな状況に陥っていた

 

And for you it’s been no fun.

キミ達にとって 全然楽しめない状況だ

 

But if we’re getting down to favours.

しかし俺たちが好意を持って歩み寄れば

 

Then Baby, You can do me one.

Baby, 俺と一つだけ約束してくれないか

 

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

 

 

 

 

Well, I know I’m just a junkie.

今 俺はタダのジャンキーだと自覚している

 

And I can’t make it off the floor.

俺は この床から立ち上がることもできない

 

But all that really doesn’t matter.

しかし そんなことはどうでもいい

 

Because with you I’m something more.

キミ達と一緒にいることに それ以上の価値があるからさ

 

 

And it’s a little complicated.

それは少し複雑な感情だ

 

And everything they say is true.

奴等に言われていることが 全て真実だからさ

 

But if we’re ever gonna make it.

それでも いつか俺たちに友情が築けるのなら

 

There’s one thing you have to do.

キミ達には 破れない約束が一つだけ存在する

 

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

 

 

 

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

Take a chance on me.

俺の人生から チャンスを奪うな

 

 

【 Sid Vicious Take a chance on me 】

【 Take a Chance On Me からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、3大パンクロックの目次に移動ことができます。