【 2 Next To You 和訳 】

 

 

 

 

 

THE OFFSPRING

Next To You

キミの傍に

 

 

I can’t stand it for another day.

俺には もう一日たりとも我慢ならない

 

When you live so many miles away.

キミ達が 何マイルも離れた存在であるとき

 

Nothing here is gonna make me stay.

ここには 俺を留まらせる理由が一つもない

 

You took me over let me find a way.

キミ達が 俺の力を継承し 俺が歩むべき道を導いてくれた

 

 

I sold my house.

俺は 自宅を売り払った

 

I sold my motor, too.

俺は 愛車も売り払った

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

I’d rob a bank.

俺は 銀行を襲うだろう

 

Maybe steal a plane.

多分 飛行機も盗むだろう

 

You took me over.

キミ達は 俺の力を継承する

 

I think I’m going insane.

俺は 自分が正気ではないと感じている

 

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

 

 

 

 

I’ve had a thousand girls or maybe more.

俺には 千人もしくは それ以上の女の子のファンがいた

 

But I’ve never felt like this before.

しかし俺は 今までこんなこと感じたことがない

 

But I just don’t know what’s come over me.

だが俺は今 自分に何が起こっているのかが分からないんだ

 

You took me over,

キミ達は 俺の力を継承する

 

Take a look at me.

俺のことを見ていてほしい

 

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

 

 

 

 

So many times I used to give a sign.

以前 俺は何度もサインを書いていた

 

Got this feeling.

この気持ちを思い出した

 

Gonna lose my mind.

俺は 初心に返るつもり

 

When all it is, It just a love affair.

それが俺の全てであるとき それは一つの愛だと気付いた

 

You took me over,

キミ達は 俺の力を継承する

 

Baby, Take me there.

Baby, 俺を そこに連れて行ってくれないか

 

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

All I want is to be next to you.

俺の望みの全ては キミ達の傍に佇むことだけ

 

What can I do ?

今の俺に 何ができる?

 

 

【 THE OFFSPRING Greatest Hits 】

【 Next To You からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。