【 7 Jump 和訳 】

 

 

 

 

 

Simple Plan

Jump

飛び立とう

 

 

I don’t want to wake up today.

今日はもう 目を覚ましたくない

 

‘Cause everyday’s the same.

毎日が同じことの繰り返しだから

 

And I’ve been waiting so long.

ずっと待っていたんだ

 

For things to change.

状況が好転する瞬間を

 

 

I’m sick of this town.

この街にもウンザリしてるよ

 

Sick of my job.

僕の仕事にも

 

Sick of my friends.

僕の仲間にも

 

‘Cause everyone’s jaded.

皆 色褪せている存在だからね

 

Sick of this place.

この場所にもウンザリだ

 

I want to break free.

もう解放されたいよ

 

I’m so frustrated.

僕は とても悔しいよ

 

 

I just want to jump.

僕は今 飛び立ちたいんだ

 

Don’t want to think about tomorrow.

明日のことは考えたくない

 

I just don’t care tonight.

今夜だけは気にしたくない

 

I just want to jump.

僕は今 飛び立ちたいんだ

 

Don’t want to think my sorrow.

僕の悲しみについて考えたくない

 

 

Let’s go,

一緒に飛び立とう

 

Forget your problems.

キミ達も抱える問題を忘れて

 

I just want to jump.

僕も今 飛び立ちたいんだ

 

 

 

 

 

I don’t want to wake up one day.

もう悪夢にはうなされたくない

 

And find out it’s too late.

もう手遅れだと気付いたんだ

 

To do all the things I want to do.

僕がやりたいことの全てを叶えるためにね

 

 

So I’m gonna pack up my bags.

だから荷物をまとめるつもりだよ

 

I’m never coming back.

僕は もう二度と振り返らない

 

Cause the years are passing by.

過去は過ぎ去っていくものだからね

 

And I’ve wasted all my time.

今までの人生を無駄にしてきてしまったよ

 

 

I’m sick of this house.

この家にもウンザリしている

 

Sick of being broke.

お金がないことにも

 

Sick of this town that’s bringing me down.

僕を失望させ続ける この街にも

 

Sick of this place.

この土地にもウンザリだ

 

I want to break free.

もう解放されたいよ

 

I’m so frustrated.

僕は とても悔しいよ

 

 

I just want to jump.

僕は今 飛び立ちたいんだ

 

Don’t want to think about tomorrow.

明日のことは考えたくない

 

I just don’t care tonight.

今夜だけは気にしたくない

 

I just want to jump.

僕は今 飛び立ちたいんだ

 

Don’t want to think my sorrow.

僕の悲しみについて考えたくない

 

 

Let’s go,

一緒に飛び立とう

 

Forget your problems.

キミ達も抱える問題を忘れて

 

I just want to jump.

僕も今 飛び立ちたいんだ

 

I just want to jump.

僕も今 飛び立ちたいんだ

 

 

 

 

 

I can’t take it anymore.

もう耐えられないよ

 

I can’t take it anymore.

もう我慢できないよ

 

I can’t take it anymore.

もう耐えられないよ

 

I can’t take it anymore.

もう我慢できないよ

 

 

Forget tomorrow.

明日のことは忘れて

 

I just want to jump.

僕は今 飛び立ちたいんだ

 

Don’t want to think about tomorrow.

明日のことは考えたくない

 

I just don’t care tonight.

今夜だけは気にしたくない

 

I just want to jump.

僕は今 飛び立ちたいんだ

 

Don’t want to think my sorrow.

僕の悲しみについて考えたくない

 

 

Let’s go,

一緒に飛び立とう

 

Forget your problems.

キミ達も抱える問題を忘れて

 

Time to let them go.

この記憶から解放されるときが来た

 

 

Forget tomorrow.

明日のことは忘れて

 

I just want to jump.

僕は今 飛び立ちたいんだ

 

I just want to jump.

僕も今 飛び立ちたいんだ

 

I just want to jump.

僕は今 飛び立ちたいんだ

 

I just want to jump.

僕も今 飛び立ちたいんだ

 

 

【 Simple Plan Still Not Gettin' Any 】

【 Jump からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。