【 6 Feelings 和訳 】

 

 

 

 

 

THE OFFSPRING

Feelings

感じている

 

 

Feelings.

感 情

 

Nothing more than feelings.

この世に感情以上のものなどない

 

Trying to forget my feeling of hate.

俺は 憎しみの感情を忘れようとしている 

 

 

Imagine.

想 像

 

Beating on your face.

キミの顔面を殴りつける

 

Trying to forget my feelings of hate.

俺は 憎しみの感情を忘れようとしている

 

 

Feelings.

感じている

 

For all my life I’ll feel it.

俺の人生の全ては 感情を感じるために存在している

 

I wish I’d never met you.

俺は キミに出会わなければ良かったのに

 

You’ll make me sick again.

キミは再び 俺をムカつかせる 

 

 

Feeling,

感じている

 

Oh, Oh, Feelings.

Oh, Oh, 感じている

 

Oh, Oh, Feelings of hate on my mind.

Oh, Oh, 俺の心の中の憎悪の感情

 

 

Feelings.

感じている

 

Feelings like I never liked you.

キミを好きになれなかったような気持ちを

 

Feelings like I want to kill you.

キミを殺してやりたいような気持ちが

 

Live in my heart.

俺の心の中に潜んでいる

 

 

Feelings.

感じている

 

Feelings like I want to deck you.

キミを殴り倒してやりたいような気持ちを

 

Feelings like I’ve gotta get you out of my life.

俺の人生から キミを追い出す必要があるという気持ちを

 

 

Feelings.

感じている

 

Oh, Oh, Feelings.

Oh, Oh, 感じている

 

Oh, Oh, Feelings the hate’s in my eyes.

Oh, Oh, 俺の瞳の中に キミへの憎悪の感情

 

 

Feelings.

感じている

 

Oh, Oh, Feelings.

Oh, Oh, 感じている

 

Oh, Oh, Feelings you’re not very nice.

Oh, Oh, キミは 決していい人とは言えなかった

 

Go ! !

 

 

 

Feelings.

感じている

 

Oh, Oh, Feelings.

Oh, Oh, 感じている

 

Oh, Oh, Feelings of hate on my mind.

Oh, Oh, 俺の心の中の憎悪の感情

 

 

Feelings.

感じている

 

Oh, Oh, Feelings.

Oh, Oh, 感じている

 

Oh, Oh, Feelings get you out of my life.

Oh, Oh, 俺の人生から キミを追い出さなければならないと

 

 

Feelings.

感じている

 

Oh, Oh, Feelings.

Oh, Oh, 感じている

 

Oh, Oh, Feelings get you out of my life.

Oh, Oh, 俺の人生から キミを追い出さなければならないと

 

 

【 THE OFFSPRING Americana 】

【 Feelings からの引用 】

 

 

 

 

 

音楽の歌詞における文法表現について詳しく知りたいという方は、下記のリンク先に移動してね!

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。