【 6 Ride The Wild Wind 和訳 】

 

 

 

 

 

QUEEN

Ride The Wild Wind

この荒ぶる風に乗って

 

 

Ride the wild wind.

この荒ぶる風に乗って

 

Push the envelope,

その限界を超越しろ

 

Don’t sit on the fence.

心を決めて

 

Hey, Hey, Hey, Hey.

 

Ride the wild wind.

この荒ぶる風に乗って

 

Live life on the razor’s edge.

薄氷のカミソリの刃のような人生を全うしろ

 

Hey, Hey, Hey.

 

Gonna ride the whirlwind.

この旋風に 身を乗せて

 

It ain’t dangerous, Enough for me.

この竜巻が 僕にとっての神風

 

 

 

Get your head down, Baby, Yeah.

君の姿勢を低くして Baby, Yeah.

 

We’re gonna ride, Tonight.

僕たちで乗るぞ 今夜

 

Your angel eyes are shining bright.

キミの天使の瞳は 明るく輝いているよ

 

I wanna take your hand.

私が 貴方の手を取りましょう

 

Lead you from this place.

この場所から 貴方を導きましょう

 

Gonna leave it all behind.

僕の人生の全てを置き去りにして

 

Check out, Of this rat race.

チェックアウト このラットレースから

 

 

Ride the wild wind.

この荒ぶる風に乗って

 

Hey, Hey, Hey, Hey.

 

Ride the wild wind.

この暴風に乗って

 

Hey, Hey, Hey.

 

Gonna ride the whirlwind.

この旋風に 心を乗せて

 

It ain’t dangerous, Enough for me.

この竜巻が 僕にとっての神風

 

 

 

Tie your hair back, Baby.

君のたてがみを束ねて Baby.

 

We’re gonna ride, Tonight, Yeah.

僕たちで乗るぞ 今夜 Yeah.

 

We got freaks to the left.

僕たちの左手には 神秘的な存在が

 

We got jerks to the right.

僕たちの右手には 邪悪な存在が

 

Sometimes I get so low.

時々 僕はひどく不安定になるよ

 

I just have to ride.

僕にはもう この風に乗るしかできないのさ

 

Let me take your hand.

私が 貴方の手を取りましょう

 

Let me be your guide.

私が 貴方を導きましょう

 

 

Ooh, Ride the wild wind.

Ooh, この荒ぶる風に乗って

 

Don’t sit on the fence.

覚悟を決めて

 

Hey, Hey, Hey, Hey.

 

Ooh, Ride the wild wind.

Ooh, この暴風に乗って

 

I live life on the razor’s edge.

薄氷のカミソリの刃のような人生を全うしろ

 

Hey, Hey, Hey.

 

Gonna ride the whirlwind.

この旋風に 魂を乗せて

 

It ain’t dangerous, Enough for me.

この竜巻が 僕にとっての神風

 

 

 

Yeah, Ride the wild wind.

Yeah, この荒ぶる風に乗って

 

Hey, Hey, Hey, Hey.

 

Mm, Ride the wild wind.

Mm, この暴風に乗って

 

Hey, Hey, Hey, Hey.

 

Gonna ride it.

この風に 身を委ねて

 

Ride the whirlwind.

この旋風に 魂を委ねて

 

It ain’t dangerous, Enough for me.

この竜巻が 僕にとっての神風

 

Ride the wild wind.

この荒ぶる風に乗って

 

Ride the wild wind.

この暴風に乗って

 

Hey, Hey, Hey.

 

The wild wind.

この荒々しい風に

 

The wild wind.

この猛々しい風に

 

 

 

【 QUEEN Innuendo 】

【 Ride The Wild Wind からの引用 】

 

 

 

 

 

 

音楽の歌詞における文法表現について詳しく知りたいという方は、下記のリンク先に移動してね!

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。